Ik denk dat ze zeker die poging moeten vergoeden, er zijn fouten gemaakt en dat kun je de stellen niet aanrekenen. Er is in NL eerder iets mis gegeaan met ik meen ivf, dat stel kreeg een tweeling waarvan er 1 donker bleek en de ander blank; twee vaders... zij hebben meen ik ook een schadevergoeding gekregen.
Dat lijkt me het minste wat ze kunnen doen Sneeuwmees, ik denk eerlijk gezegd dat ze naast een dan nieuwe poging ook smartengeld mogen gaan neertellen. Pffffff. Ik heb een keer iui gehad in het ziekenhuis waar het gebruikte inseminatie rietje van de vorige nog op de tafel lag! Daar schrok ik ook van. Het zaad was er voor het grootste deel natuurlijk wel uit, maar stel dat se de verkeerde pakken en er toch nog wat achtergebleven is.... Echt slecht vond ik dat! Dit vind ik echter nog slechter! Blijkbaar gast het om 1 persoon die het verkeerd heeft gedaan al die tijd. Maar die heeft blijkbaar ook maar 26 ICSI's gedaan.
Ze hebben een lijst gemaakt met veelvoorkomende vragen Veelgestelde vragen fertiliteitskliniek - UMC Utrecht
Omdat ik het zelf onduidelijk vond vandaag gebeld. Er vinden tot nader order geen cryo terugplaatsingen plaats en er worden geen nieuwe behandelingen opgestart. Pas op zijn vroegst februari / maart.