Heb je eraan gevoeld? Een stolsel kun je fijndrukken, miskraamweefsel is echt weefsel-achtig. Dan druk je niet fijn.
Nee, dat kan dus niet. Want dit stolsel is 5 a 6 cm groot en dat is 5 a 6 x te groot voor de termijn die ts dan zou zijn. Dit is gewoon een normale stolsel, met toevallig deze vorm.
Hoi dames, Hier ben ik weer! Idd jullie hadden helemaal gelijk! Dat rode is stolsel, maar de dokter heeft bevestigd dat ik een miskraam heb gehad. Ik snapte hem eerst niet, maar vanmiddag nog eens een telefonische afspraak gehad. Dat rode is stolsel, maar er zit wel degelijk een vruchtzakje met een kindje. Ik heb bem ingezoomd en het is echt super klein. Het lijken er wel 2... 1 die kleiner is en 1 grotere met al stompjes enzo..
Ik denk nog steeds niet dat dat een vruchtzakje is, maar gewoon de tekening/schaduwspel van het stolsel op deze foto. Jij wil blijkbaar heel erg graag dat het een miskraan is ipv een gewoon stolsel.
Ik zie hier absoluut geen vruchtje in (laat staan zelfs 2). De flits heeft een deel van het stolsel opgelicht en daarom ziet het er zo uit. Ik vind het apart dat de gyn aan een stolsel op een foto notabene zo duidelijk kan zien dat er eegens een vrucht verstopt ziet zitten. Zelfs 2. Maar als jij graag nog een miskraam aan je onderschrift wilt toevoegen, wie ben ik dan om te zeggen dat je dat niet moet doen en dat het geen miskraam was. Sterkte dan maar.
Je wil idd blijkbaar heel graag dat dit een miskraam is. Ik zie ook enkel bepaalde delen die oplichten door de flits. Als je echt denkt dat dit een miskraam was zou ik toch even contact op nemen met een vk.
Het is niet dat ik wil dat het een miskraam is, het is dat ik het zie en dat de huisarts het zag. Het is dat ik toen dacht dat stolsel dat embryo was, toen vroeg een vriendin van mij of ze de foto mocht zien. Zij heeft over de jaren heen veel miskramen gehad. Ik stuurde de foto en ze zei: ahh ik zie al een oogje, stompjes en vruchtzakje... Hmm vruchtzakje dat zei de huisarts ook in de middag dat hij dat zag.. ik dacht waar heeft ze het over?? Ik was vroeg ook telkens aan haar.. waar kijk jij dan?? Ze liep zo te tetteren... ik ben toen maar de huisarts gaan bellen en gevraagd waar hij precies dat zag. Hij had het erover dat ik de foto een beetje moest inzoomen en dan naar boven.. Toen ik het zag, vroeg ik aan hem klopt dit en dit en zag je dit en dit ook? Dat klopte! dus daarna gelijk weer mijn vriendin opgebeld en aan haar gevraagd hoe groot het ongeveer is? Toen zei ze: ik denk een paar mm, misschien net aan een cm.... toen wist ik dat ze hetzelfde bedoelde als mijn dokter. Zodoende heb ik nog een paar close vrienden en die stuurde ik de iets ingezoomde foto en allemaal konden ze gelijk zien dat het een baby was. De enige mensen, maar dan ook de enige mensen die het niet zien... zijn een paar mensen van zwangerschapspagina. En ik wens mijzelf geen miskramen toe om zielig te zijn of wat dan ook, maar als ik niet weet dat ik zwanger ben en krijg plots een miskraam dan heb ik toch ergens een blij gevoel in mijzelf... weet je waarom? Ik ben dan blij dat ik tenminste weer zwanger kon raken, na de mk in mei. Ik ben blij dat het bij de 1e poging weer gelukt was. Tranen rolde gister over mijn wangen en niet omdat ik verdrietig was, maar omdat ik toch nog eens zwanger mocht zijn. Nu valt alles te verklaren: Waarom ik niet ongesteld werd Waarom de ovulatietesten raar deden Waarom ik een licht positieve test had 2 dagen achter elkaar Waarom ik al licht bloed verloor op 27 sept. Waarom ik een week terug een soort van pers drang had, alleen van voren en dat gevoel duurde maar 5 seconden, maar vond het creepy. Waarom ik net als ik mei geen kramp had. Ik vind het heel erg dat een embryo niet het levenslicht mag zien als het bij een miskraam eruit komt alleen alles heeft een reden. In mei was ik wel verdrietig want ik wist er al van, alleen nu wist ik helemaal niks. Ik dacht dat die 2 licht positieve testen zullen wel vals zijn (binnen de tijd). Allen wat als ik een week eerder had getest? Was hij dan nog positief geweest? @woman Dankje wel, Gister was het bloeden gestopt, alleen vannacht bloedde ik als een rund... echt niet normaal. Geen kramp verder, maar dat had ik in mei ook niet.
Ik zie er ook geen embryo in ieder geval niet voor de termijn die jij bent dan is het ZO klein en niet zo groot als de stolsel op je foto of is de foto vergroot? het is ieder geval triest Ik heb ook een miskraam gehad en dacht ook dat ik het vruchtje had verloren had het zelfs bewaart zag er precies zo uit als op de foto bleek gewoon stolsel te zijn, heb zelfs een hard rozig dingetje verloren bleek het ook niet te zijn,ik bleef ook bloeden en non stop weeën, bij de echo bleek het vruchtje er gewoon nog te zitten! moest gisteren met spoed gecuretteerd worden :/ En trouwens wie ''wil'' nou een miskraam? dat is iets wat je niemand toe wenst het is een HELL!! beetje vreemde opmerking! Ik denk dat je een vroege miskraam heb gehad neem contact op met een gynaecoloog of verloskundige. Heel veel sterkte. xoxo
Stel het was een mk dan is zelfs op je ingezoomde foto het vruchtje nog te groot. Je zou niet eens 6 weken zijn. Op een termijn van 5 weken zijn er nog geen uitstulpingen te zien.
@hotsi Ja, maar ik was er al uit dat het stolsel niks was.. Had je mijn foto's daarna gezien? De huisarts zag dit en een vriendin van mij... ik eerst niet.. maar het lijkt net een klein kindje met stompjes en een navelstreng
Dan heb je niet gelezen. Dit zou dan zijn van begin augustus.. ik ben daarna niet meer echt ongesteld geworden.. ik had een rare menstruatie 5 dagen eerder dan normaal.
Ik heb wel gelezen hoor. Maar van begin augustus zou je niet licht positief testen maar heel duidelijk. Misschien zou je zelfs nu nog licht positief testen als je al echt zo ver was.
Ik heb heel augustus niet getest.. want werd 5 dagen eerder ongesteld (een rare ongesteldheid) ... dus toen wilde ik weer proberen en toen kon ik mijn eisprong niet vinden... daarna heb ik 17e en 21e van sept geïnsemineerd... toen dacht ik voor de grap op 27e een test te doen en die was licht positief en de volgende dag ook alleen lichter... nu kan het zo zijn, dat hij in augustus ook positief was geweest, alleen dat weet ik dus niet! Heb toen niet getest.
Heb je inderdaad nog een test gedaan? Grote kans dat deze nog positief is. Het lastige is: je zal het nooit zeker weten. Het enige dat je kunt doen is dat gegeven accepteren.
Als dit wat ik denk van augustus is. 2 augustus wel te verstaan en het met 7 weken ongeveer is gestorven dan test ik nu niet meer posi.. in mei testte ik na 3 weken al niet meer positief. Laatste test is 27 sept geweest en die was licht positief en 29 sept ook 1 en die was nog lichter..
Wat naar voor je, dit. Wellicht als je nu nog even een zw-test doet, weet je het zeker. Hij zou zo kort na een miskraam best nog positief kunnen zijn. Dan heb je zekerheid.
Volgens mij is er in deze periode nog niet iets van een navelstreng.. Maar goed ik zou even je baarmoeder na laten kijken mocht je zwanger zijn geweest of er geen restjes meer zitten. En evt bloedprikken na je hcg waarde. En sterkte ernee