Ik heb geen ervaring met insemineren maar kijken ze dan niet waar je in je cyclus zit voordat ze dat gaan doen om te kijke of je eisprong er aankomt of bezig is? Als dat zo is hadde ze toen moeten zien dat er al iets zit? Zoals ik al zei geen ervaring met zulke dingen hoor.
De laatste test die ik deed was 27 sept en die was al heel licht posi en 29 sept was nog lichter. 2 weken later is hij weg. Dat weet ik zeker. Dit staat dus los van de inseminatie van de 17e en 21 van sept. Dit gaat over de inseminatie van 2 augustus en dat het met een week of 7 a 8 is afgestorven. Het zou wel kloppen met de bloeding die ik kreeg op de 27e.. __________________________________ Toen ik nog dacht dat het dat stolsel was, toen wilde ik jullie mening horen wat jullie dachten.. Jullir hadden gelijk, want het was niet dat stolsel het zat bovenaan aan de stolsel. Dat wilde ik jullie nog meegeven gisteravond, dat ik duidelijkheid had van de huisarts... Alleen nu gelooft 80% het niet.. dus ja, als ik iets zeker weet en de huisarts ook en om mij heen mensen ook.. Zelf op het topic zijn er mensen waarmee ik pb contact heb... Die zegt ook: Zelfs ik zie dat het een embryo is. Kijk ik wilde alleen gisteravond nog even een laatste berichtje zeggen over wat de uitslag was en dan krijg ik dit over mij heen.. Eigenlijk niet normaal toch?
Je hcg stopt pas NA het verlies van het vruchtje (zeker als het vruchtje al 7 weken was). Als jij al zolang met een overleden vruchtje loopt, dan is een test nu zeker nog positief aangezien je gisteren "het vruchtje" pas bent verloren. Is de test nu negatief dan kan je het hoofdstuk miskraam sluiten en vergeten.
Je zegt dat je je eisprong niet kon vinden in september. Is dit doordat alle ovutesten negatief waren of positief? Mijn hcg stond na de 6dagen bloedverlies op 8. En het had nooit hoger gestaan dan 254. Bij jouw zou het dus veel hoger moeten staan en zou je nu normaal nog positief moeten testen.
Hoi Nicole, Ik doe aan zelf inseminatie en dus ik had ovulatie testen en ik kon in augustus heel duidelijk mijn eisprong vinden waarna ik ook insemineerde.. Alleen 5 dagen voor mijn nod werd ik ongesteld en daarna ging ik weer testen voor mijn nieuwe cyclus en toen kon ik geen eisprong meer vinden. Ik had dus al een zw willen doen, maar dacht heeft toch geen zin meer.. Altijd een mooie cyclus van 32 of 33... Alleen nu opeens rond die dagen nog steeds geen eisprong... toen heb ik random geïnsemineerd. Inmiddels was ik dus al zwanger en is het afgestorven met een week of 7 a 8... 10 dagen na inseminatie 1 heb ik getest alleen was licht positief en op 12 dagen erna had ik een nog lichtere test... dus er was HCG verlies. Nu denk ik dus, wat als ik wel eind augusutus had getest dan waa hij positief geweest.
Ik heb ook een miskraam gehad en 2 weken gebloed voor het echt loskwam. De dag van miskraam zelfs nog getest omdat de gyn dacht met het heftige bloeden moet je hcg zakken. Maar het was gestegen pas toen het vruchtzakje eruit was gekomen daalde het lichtjes (ik werd zo gecontroleerd omdat ze heel misschien dachten aan een bbz) Dus 2 weken voor je een mk zal je testen echt niet lichter worden en dan pas 2 weken later een miskraam Huisartsen zeggen zoveel, de huisarts beweert ook dat de dermetaloog niets kan doen voor mijn dochtertje haar eczeem bij dr oogjes. Huisartsen zijn voor basis dingen. Zij zijn geen kno, gyn, klinisch chirurg etc.
Ohja en ovutesten reageren ook vaak op hcg. Dus je kon je ei niet vinden omdat je zolang een posi ovutest had dan ?
Ik insemineer altijd een dag na mijn lh piek. Positief - negatief - positief - negatief - positief - negatief... ik werd er helemaal leip van
Ik vond vooral de reactie naar jou toe ''wil je soms dat het een miskraam is'' heel erg naar, ik bedoel dat wil niemand!! jij ook zeeeer zeker niet en je vroeg gewoon om onze menigen ind en die heb je gekregen: de ene ziet er wel een vruchtje in de ander niet ik heb alleen geschreven uit mijn eigen ervaring,let wel wij zijn geen verloskundigen dokters en gynaecologen.. Meid ga uit van je eigen gevoel en wat de dokter tegen je zegt,ik wou je zeer zeker niet aanvallen!! als dat zo over kwam op jou dat was zeker niet mijn bedoeling,ik zit zelf in een nasleep van een miskraam en weet hoe zwaar het is. De eerste foto die ik zag leek mij echt een stolsel, die tweede dat witte kan zeker wel een embryo zijn,je kan een afspraak maken bij de gynaecoloog dan doen ze een echo dan kunnen ze zeker zien of je een miskraam heb gehad, alles beter dan onzekerheid. xoxo
Dat is niet in alle gevallen zo, mijn zus heeft namelijk een jaar terug ook een vroege miskraam gehad en bij haar was die hele test al na 3 dagen wit weer.. en het duurde zeker nog wel een week voordat het eruit kwam. Doordat hij steeds lichter werd en toen wit, wist ze dat het niet goed zat... uiteindelijk is het eruit gekomen. Ik snap wat je bedoeld, bij mij was het vruchtje er toen uit in mei en had ik nog steeds knallers. Het is dus niet in alle gevallen zo
Haha ik dacht ook niet dat je mij aanviel hoor En ik weet dat iedereen een mening heeft. Ik ga dus ook zeker voor een echo volgende week ofzo, in ieder geval als ik niet meer bloed. Ik ga dan naar de gynaecoloog toe en ik heb nog het contact nummer van mijn vorige verloskundige, haar zou ik ook wel even een appje kunnen sturen. Nee, ik vind zo een reactie ook niet normaal, maargoed wie zijn wij om dat te denken. Ik zou het iig nooit in mijn hoofd halen om dat tegen iemand te zeggen die graag wil zwanger worden. X
Ah zo! Ja dan is het inderdaad lastig. Dan zou het best kunnen ja kwa tijd overkomsten. Maar goed ik kan ook niets uit die stolsel halen weet alleen dat ik na me bevalling zulke grote dikkere heb gehad. Maar hoe dan ook je denkt het zelf dat het zo is dus hoop voor je dat je het kan afsluiten en snel opnieuw positieve test mag hebben. Of het geloofwaardig voor iemand is dat terzijde, het is wel bot sommige reacties. Sterkte en succes meid
Maar ik stop nu met praten, jullie weten nu wel genoeg. Ik ga gewoon op mijn gevoel af en het enige waar ik jullie mening over wilde weten was dat stolsel en jullie mening was ik heel blij mee.. Alleen wat ik gisteravond zei met de foto's erbij dat is al bevestigd.. daar hoefde ik dus niet perse de meningen van te hebben. Even goed bedankt allemaal! Ik ga evengoed nog naar de gyn toe om een echo te laten maken en laat haar ook de foto zien. TOPIC GESLOTEN
Het daalt maar het is nooit volledig uit je lijf tot het vruchtje weg is. Om echt te bepalen of het volledig weg is moet je bloed laten nemen. Als je je zorgen maakt laat je na kijken. Ik vind het wel maar vreemd gezegd van blij zijn dat je terug een miskraam had. Omdat je dan weet dat je nog kan zwanger raken. Ik vind een miskraam krijgen gewoon verschrikkelijk. En ik had liever zwanger gebleven ipv weer een miskraam te krijgen. Meestal is het gewoon een aanleg fout, maar toch maak ik mij zorgen wat als het aan mij ligt? Zal het opnieuw gebeuren?
Ok...... je zegt dat je test op 27 sept licht posi was en de dag daarna nog lichter. Dat is dus nu 2 wkn geleden. Je testen hebben dus gereageerd op je lh hormoon (eusprong) en omdat hij later kwam dan anders heb je eel slijm kunnen opbouwen wat je nu verloren bent. Dat klinkt veeeeel aannemelijker dan een mk van 7-8 weken.