hoe een banner van lilype.com hier in plakken

Discussion in 'Over deze site' started by adi, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

De vraag zegt het al. Ik heb op die site een banner aangemaakt, maar krijg deze echt niet in mijn handtekening. Heb al alle links geprobeerd, geen een werkt.

Hoe moet ik dit doen?

Alvast bedankt!

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij forum signatures en dan PseudoHTML, UBBCode and BB Code aanklikken. Eronder komt dan een code te staan, bijv
    en deze code plak je in je handtekening.

S6 ;)

3. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0
    Ik krijg het ook niet voor elkaar, hij geeft aan dat ik 2 foto's gebruik? En daarvoor toestemming moet vragen bij de beheerder? kan iemand me helpen?

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Aussie ik heb voorbeeld tekst in je profiel gezet.

Lotte

5. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0
    Lotte, dit is de "reactie" die ik krijg als ik mijn banner wil plaatsen:

Je bericht bevat 2 afbeeldingen. Je mag slechts 1 afbeeldingen invoegen. Ga terug, verhelp het probleem en probeer het opnieuw.

Onder afbeeldingen vallen ook smileys, de vB-code [​IMG]

6. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0

7. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Probeer je tegelijkertijd een bannerfoto te plaatsen? Ik heb daar namelijk ook wat probleempjes mee (dan wel in combinatie met alterna tickers). Ik zal even gaan goochelen en als ik een oplossing vind geef ik wel een gil.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Probeer het nu nog eens

9. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Ah sorry Elmo. Ik kreeg het niet voor elkaar en heb toen maar een andere banner gepakt. Daar krijg ik het wel altijd meteen goed mee. :)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik bedoelde Aussie ook.

11. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0
    Nee sorry Elmo, krijg nog steeds dezelfde "opmerking" als eerst.
    Maar als je er te veel voor moet doen, ga ik gewoon op zoek naar iets anders hoor. Er zijn zoveel verschillende er zit vast wel iets voor me bij wat wel werkt!
    Dank je wel!

12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Waarschijnlijk gebruik je een banner met twee afbeeldingen. De banner en een foto? Probeer eens een andere banner te plaatsen.

Lotte

13. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

Feb 19, 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Je mag niet meer als 1 afbeelding in je ondertekening. Dus een banner of een foto. Tenzij je een banner hebt waar een foto zit inbegrepen..

En een ondertekening van lilypie in je handtekening krijgen is gewoon simpel. Je kopieert de Ubbcode en BB code, plakt het in je ondertekening, opslaan en klaar is kees.

14. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

Feb 19, 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Als je hulp wilt kan ik er een voor je maken en plak ik de code hier. Die kan jij dan plaatsen in je ondertekening.

15. adi

adi Niet meer actief

Maar moet ik de code dan plakken in de tekstblok of daaronder in het vakje waar je een link in moet zetten?

16. Aussie

Aussie Lid

Apr 15, 2010
    63
    0
    0
    Zo even kijken of alles het nu wel doet.
    Bedankt allemaal voor jullie moeite!

17. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

Feb 19, 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Die plak je in de tekstblok. Dat andere is als je een bestand of foto vanuit je pc wilt uploaden. In dit geval heb je een link en die plak je gewoon in de tekstblok en opslaan.

Je kan maar 1 banner tegelijk in je ondertekening hebben. Dus dat zou betekenen dat de banner die je nu hebt weg moet alvorens je de andere kan plaatsen in je ondertekening.

Als het nog niet lukt hoor ik het help je graag.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je kan even op het afbeelding invoegen ding klikken en daar de code plakken. Maar je kan de code ook gewoon in je 'schrijf' scherm plakken, dan doe je even voorbeeld handtekening en krijg je ipv de code je banner.

En even voor jou nog, probeer je een banner met foto van lilypie te plakken? Dat gaat dus namelijk idd niet, daar worden twee [​IMG]

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is al gelukt!
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Share This Page