wat is het verschil tussen kv en cb?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monieqje, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden, ik heb even een vraagje. Wat is nou het verschil tussen kv (2 voor 5) en cb (met + of - teken)? Op het feit na dat de 1 een streep heeft en de andere een + ;)
    En wat zijn jullie ervaringen met deze 2 testen? Met welke teste je als eerste posi, etc.
    Ben wel nieuwsgierig :)

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb zelf cb noit gebruikt , kv wel en daar denk ik over een goede test voor een mooie prijs!!!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    kv is goedkoper
    en is ook gevoeliger

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanks meiden voor jullie reacties :D toch blijkt uit elke ervaring dat kv het beste is...

Zijn er nog meer meiden met ervaringen met deze testen? :D

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik gebruik ook altijd die van kv 2 voor 5 en ben er zeer tevreden over. Cb is te duur vind ik.

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik heb ook die van het kv in huis. Die van 2 voor 5 euro. Ik hoop hem over 7 daagjes voor het eerst te kunnen gebruiken. Als de ongesteldheid er dan natuurlijk nog niet is.

7. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Het grootste verschil is de prijs!!!! heb eigelijk nog nooit cb gebruikt maar wel heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel kv versleten en nog nooit vals posi gegeven of indrooglijntjes... toen ik wel zwanger kreeg ik een mooi lijnntje

Alicia

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb als ik test koop van cb maar ja bestel tegenwoordig altijd via internet
    cb heb ik geen slechte ervaring mee gehad eerlijk gezegt
    die van kv heb ik eigenlijk nooit gebruikt maar de volgende keer toch maar is proberen scheel erg veel geld haha

9. Celest

Celest Bekend lid

17 sep 2009
    575
    0
    0
    Moederen
    Thuis
    Misschien heel stom hoor, maar wat als je een kv testje koopt en deze tijdens je NOD gebruikt. En de test is positief.

Nu dacht ik zelf, om dan een dag later een clearblue test met weekindicator te gebruiken omdat ik nog geen natuurlijke ongesteldheid heb gehad na mijn pilgebruik. Door het ontpillen weet ik niet 100% zeker welke dag mijn ovulatie was. En ik wil wel graag weten hoelang ik al zwanger ben.

Heeft dit nut of is die weekindicator gewoon een verkooptrucje van clearblue? ;)

10. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik hebe r zelf geen ervaring mee, maar wat ik heb gehoord en heb gelezen klopt t wel echt hoor :D

11. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschil is dat KV 2 voor 5 is gevoeligheid 25?en gewone CB gevoeligheid 50.Beetje verschil toch?
    Standarte(huisarts) zwangerschaptesten zijn 25 gevoeligheid.
    Vroege zwangerschaptesten 12(in etos(merk zelftest) en erg slechte predector Vroeg.Veel te veel valsposi)
    En prijs natuurlijk.

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Als jij vanmorgen met een kv getest hebt en deze is posi, dan in ieder geval van harte gefeliciteerd!!!!

Hoe lang geleden ben je met de pil gestopt?? Op je banner staat 28 dagen, dan kan je er vanuit gaan dat je nu gewoon 4 weken zw. bent (dus twee weken terug ovulatie). Zelf vind ik die cb + indicatie echt een verkooptruc. Ook omdat de ene vrouw meer hcg aan maakt dan de andere vrouw.

Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina