Schokkende uitspraak pedofiel.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Huismuisie, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Misselijkmakend. Mijn maag draait er van om. Gadver wat een smeerlap.
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.533
    11.093
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    wat een idioot. Hij praat zich ook helemaal klem. de wereld een stukje beter maken, want kinderen worden onderdrukt. Ze zouden niet als tweederangs burgers gezien moeten worden.

    Hij moet er niet aan denken een relatie met een volwassen man te hebben.

    Deze is echt helemaal koekoek.

    https://www.npostart.nl/danny-op-straat/13-02-2020/VPWON_1312721
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  3. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik heb het interview gekeken. Zoveel dingen waar ik met mijn verstand niet bij kan.
    Die andere man die geïnterviewd werd, had een foto van een kind binnen hangen. Zijn kleinkind? Ik kan me toch met de beste wil van de wereld niet indenken dat je je kind met zo iemand in contact laat komen. Nu is die foto van dat kind herkenbaar in beeld gekomen, en ik hoop werkelijk dat dat arme jongetje niet in de problemen komt vanwege zijn knettergekke opa. Als het zijn opa is, dan.
    De man had drie veroordelingen op zijn naam staan!
    Met zijn 'kusje op de wang vanaf drie jaar"
    En zijn vrouw zat in de stoel tijdens het interview. Zo iemand gooi je toch buiten? Hoe kun je daar nu bij blijven? Die man is daadwerkelijk in de fout gegaan. Met minderjarige kinderen.
    Echt, ik heb weinig agressie in mijn lijf, maar bij dit soort mensen gaat mijn bloed koken.
    Ik zal mijn mond maar houden over die andere viezerik...

    Doe ik niet, trouwens!
    Met zijn knotsgekke gedachtegang. Een 3 jarige is net zo goed in staat met de vraag 'wil je seks met mij' om te gaan als met de vraag 'wil je een ijsje?' of 'wil je mee naar de speeltuin?'
    Kinderen worden beschouwd als tweederangs burgers omdat een stel volwassen smeerlappen geen seks met ze mogen hebben.
    En ze zouden ook stemrecht moeten hebben.

    Opsluiten, verdorie! Opsluiten, dat stelletje gekken, sleutel weg peuren en nooit, NOOIT meer in de maatschappij mee laten draaien. Weg van kinderen,
    Die mensen zijn een gevaar. Ze genezen niet, willen niet genezen en kunnen nooit genezen worden. Gewoon weg ermee, voordat er dingen gebeuren waarbij levens verwoest worden.

    Even voor de duidelijkheid: ik zou mijn kind al niet bij iemand laten bij iemand die pedofiele neigingen heeft, maar weet dat het vreselijk fout is en 'er nooit iets mee zou doen'
    Allemaal heel erg voor die mensen, en ik hoop dat ze met de juiste therapie nooit de fout ingaan.

    Maar pedofiele neiging hebben, weten dat je fout zit, maar toch honderd redenen proberen te bedenken om er WEL naar te handelen? Nee. Dan moet je weg. Waarheen maakt me niet uit, als het maar ergens is waar je NOOIT met kinderen in contact kunt komen.
     
    steenbokje, Zara75, Sherbet en 14 anderen vinden dit leuk.
  4. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    987
    1.711
    93
    Vrouw
    Ga het niet kijken, word er te boos van. Zou ze met eigen handen om kunnen brengen, walgelijke mannetjes.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Weet je wat ik ook zo schrijnend vind, trouwens?
    Aan het begin van het interview zal een stel, waarbij hun 3 jarig kindje naar de wc moest. Toen de vader ging kijken, omdat het meisje 'Auw auw' riep, zat er dus bloed in haar onderbroekje.
    Bleek dus dat de buurman zich aan het arm meiske vergrepen had.
    Die buurman had dus tips gekregen van de pedopartij Martijn hoe ze hun sporen kunnen uitwissen of hoe ze een kind het beste kunnen benaderen.

    Hoe. Ziek. Ben. Je.
    Hoe kun je tips geven op die manier?
    En waarom is die hele klote partij nog niet in zijn geheel opgepakt?
    Deze mensen zijn toch een serieus gevaar voor de samenleving?

    Op het moment dat die ene man die dus die schokkende uitspraken deed in het interview, een podium kreeg om zijn, in mijn ogen zwaar gevaarlijke, extreme mening te uiten en een oproep te doen om zijn politieke partij op te richten en medestanders te vinden, had daar dan niet een aantal agenten tussen moeten zitten?
    Ik besef me dat er op dat moment geen strafbaar feit werd gepleegd door een mening te uiten. Maar is dit niet genoeg reden om die man, en al dat volk wat er op af kwam en geboeid zaten te luisteren vanaf dat moment extra in de gaten te houden?

    Ik persoonlijk vond dat er ook wel erg laconiek gereageerd werd door de mensen op straat die op dat moment de vraag kregen van die Dennis wat ze er van vonden.
     
    SAARC, Gewooniemand, Huismuisie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik ben het met @GossipGirlxoxo en @Kat1981 eens. Ik ben totaal niet agressief maar dit riep behoorlijk wat agressie bij mij op! Walgelijke mensen vind ik het.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  7. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Ik heb alleen het fragment uit de openingspost gezien, maar van bovenstaande tekst heb ik letterlijk moeten kokhalzen. Ik ben echt geen agressief of gewelddadig persoon, en ik weet dat het een heftige uitspraak is, maar als het aan mij ligt dan geven ze de mensen die naar deze gevoelens handelen de doodstraf. En dat meen ik oprecht. Opsluiten kost veel teveel geld en dat is in mijn ogen onnodig omdat je ze mijns inziens NOOIT meer terug de maatschappij in mag brengen..
     
    Zara75, Diazz, Huismuisie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. februari2012

    februari2012 Bekend lid

    31 okt 2012
    684
    386
    63
    Van onze belastingcenten :mad::confused:

    Walgelijk gewoon. Zo iemand hoort niet vrij te mogen gaan en staan waar hij wil.
     
    SAARC, GossipGirlxoxo en dds vinden dit leuk.
  9. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook bizar inderdaad dat zo’n man een politieke partij mag oprichten, onder de noemer vrijheid van meningsuiting. En dan doen alsof hij niks verkeerd zegt door kinderen geen 2e rangs burger te willen laten zijn. Hij zou de rest van NL nog een schuldgevoel aanpraten. Brr
     
  10. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Enige voordeel hiervan is dat er nu in ieder geval geen kinderen naar binnen kunnen...
     
    Ansel, Whoopy, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.449
    3.779
    113
    Ik word er niet agressief van maar sta helemaal achter deze opmerking.
    Valse honden kun je proberen te trainen en als dat goed gaat kunnen ze onder bepaalde, zeer strenge omstandigheden in de maatschappij wonen, maar of je dat moet willen....
    Dat is een beetje hetzelfde met een pedo, ongeacht wat voor. Ook zij die weten dat ze fout zitten hebben een kronkel in hun kop, en wil je dat echt in de maatschappij hebben?
    Van mij mag je die heel simpel gewoon opruimen. Niks geen therapie of geld aan besteden. Je bent niet goed wijs dus hoppa, weg ermee. Kinderen blijf je vanaf, ten alle tijden. Daar is geen excuus voor.
    Dan heb ik op dat gebied maar geen empathie of medeleven, op sommige vlakken heb ik dat ook totaal niet en dit is er 1 van. Het zal je kind maar wezen die verkracht of aangerand wordt en dat trauma moet meedragen. "Ik vind het zo erg voor mijn kind, maarja, die meneer/mevrouw is ziek, kunnen er niets aan doen. Maar er is een inrichting met therapie voor ze hoor! Daar zitten ze goed." Dikke doei. Ik zei het al eerder, mijn man zou de persoon uit elkaar trekken, en dat is overigens ook wat wij hier hebben afgesproken.
    Komt er ooit iemand op zo'n manier aan een van onze kinderen? Een van de ouders regelt het zelf, die gaat wel zitten, de ander blijft bij de kinderen. Pas daarna bellen we wel een hulpverlener dat ze wat rotzooi moeten komen opruimen.
     
    Louise11110 en Schuurpapier vinden dit leuk.
  12. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Nouja als hij zo stellig zegt dat alles uit vrije wil gebeurd bij een kind en kinderen niet bang voor hem hoeven te zijn.. waarom is het dan nodig om tips te verspreiden over hoe je een kind kan ‘verleiden’ of hoe je sporen kunt wissen. Walgelijk.

    Hij praat zichzelf echt klem.
     
  13. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ook ik vind het te gek voor woorden, zeker dat zo'n partij daf werkelijk de politiek in kan en evt zeggenschap kan krijgen ( al is die kans heel klein).
    Hier onder is een petitie gaande die deze partij tegen wilt houden o.a. de ouders van het misbruikte meisje. Voor de gene die willen tekenen....

    https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/iedereen_die_geen_pedo_is_wij_accepteren_geen_pedopride/?fznDxpb&fbclid=IwAR2lmfGNrAob4EcCVJRTpYfk_qMsCejYcUiS-0TAH4pxVGPSzDI8OvKyAgc

    Daarnaast vind ik het ook heel erg dat pedos steeds vaker gelinkt worden aan de lhbt community waar wij zelf bij horen. Vorig jaar deed er opeens een pedo boot mee aan de gaypride, ik vind dat zo erg! Er is totaal geen link met deze mensen en vind dat echt een schaamte!
     
    Syane vindt dit leuk.
  14. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wat mijn trouwens ookschokkeerde was het feit dat hij vertelt regelmatig colleges te geven over pedofilie, hoe kan dat nou op een school?? Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat scholen daar voor open staan:confused:
     
    Gewooniemand en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.533
    11.093
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En dit is ook gewoon het type smerige vent die je verwacht als pedofiel.

    Het is gewoon een kneus die bij zn eigen leeftijdsgenoten niet aan hoeft te kloppen, want toch niemand wil hem. Dus dan richt je je maar op mensen die minder weerbaar zijn.
    En hij wist het al toen hij 9 was :roflmao: ik weet niet hoor, maar de meeste kinderen die zijn op die leeftijd nog helemaal niet seksueel actief.
    Het is niet zoiets als transgender zijn en lieven een jongetje willen zijn als meisje of visa versa.
     
    Kolibrie, Schuurpapier en Beausecret vinden dit leuk.
  16. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Haha ja hij ziet er zelf uit als een groot kind, wil niet volwassen worden ofzo? En om zijn gedrag goed te praten zegt hij dat hij jonge kinderen stemrecht wil geven. Ja want dat is echt ook totaal vergelijkbaar..

    Als kinderen al seks met hem hebben uit vrije wil, dan hoeven ouders toch ook niet bang te zijn? Weer al een tegenspraak.. :roflmao: Klopt gewoon niks van. En zich maar beroepen op vrijheid van meningsuiting.. Vind dat in deze toch wel erg lastig hoor.
     
  17. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Zou hij dan niet zelf misbruikt zijn als kind?

    Hij praat zichzelf klem omdat hij het zelf ook niet geloofd wat hij verkondigd. Dat hij "gelijke rechten" voor kinderen wil is onderdeel van een sluw spelletje om kindermisbruik te legaliseren. Gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar het maakt wel duidelijk wat voor een ziek misselijk mannetje het is. Heel gevaarlijk dat hij vrij rond kan lopen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont

    Misschien ben ik de enige (pietlut).....maar ik heb dus echt moeite om deze petitie te tekenen door de tekst van de petitie.
     
    Poolvos, suus1983, Fuddey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Eens. Een goed onderbouwde petitie wil ik tekenen, een hysterisch onsamenhangend verhaal niet.
     
    Poolvos, suus1983, Fuddey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.264
    4.134
    113
    HALLO DAT SNAP IK ECHT NIET WAAR ZIJN JE NORMEN EN WAARDEN DIT KAN ECHT NIET.
     
    Louise11110 en Jes88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina