Mijn baby doet af en toe precies hetzelfde, geen idee wat het is. Heb het trouwens voor de eerste keer een stuk eerder gevoeld dan 30 weken, dacht ergens rond de 25 weken. Het doet mij nog het meeste denken aan een trillende spier, wat je zelf ook weleens kan hebben als je helemaal los gaat in de sportschool.
ik heb het ook nog gevoeld ruim na de 30 weken grens hoor.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb opgeschreven.. dus precies wanneer weet ik niet meer
Hier ook weer vandaag, voelde eigenlijk echt alsof ze zich krabt als een hondje Echt jammer dat niet duidelijk is wat het is, ik ben zo nieuwsgierig
Ik moest pas weer denken aan dit topic.. Ik ben ondertussen bevallen en het viel me op dat heel af en toe mijn kleine dus echt dat "trillende" gevoel zelf maakt.. hoe weet ik niet precies, maar als ik hem vast heb voel ik het gewoon.. een spiertje in zijn beentjes denk ik ofzo! het is dus echt wel de baby die die bewegingen maakt!
hier is het ontrafeld bij de 36 weken groei echo... ik voelde dat in mijn buik en op de echo zag je heel goed dat hij aan 'het oefenen was met ademhalen' zo moooi je zag ook het vruchtwater in zn longetjes stromen. overigens kan het ook de hik zijn weet natuurlijk niet precies wat je voelt. succes met de zwangerschap dames,. genieten!!