schokkerig bewegen vd baby, wat doet hij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Metire, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby doet af en toe precies hetzelfde, geen idee wat het is. Heb het trouwens voor de eerste keer een stuk eerder gevoeld dan 30 weken, dacht ergens rond de 25 weken. Het doet mij nog het meeste denken aan een trillende spier, wat je zelf ook weleens kan hebben als je helemaal los gaat in de sportschool.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Misschien moeten we t ff in het vk forum vragen?

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik heb het ook nog gevoeld ruim na de 30 weken grens hoor.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb opgeschreven.. dus precies wanneer weet ik niet meer:p

4. Metire

Metire Niet meer actief

Vandaag voelde ik het weer.. blijft een apart gevoel :p

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook weer vandaag, voelde eigenlijk echt alsof ze zich krabt als een hondje :D Echt jammer dat niet duidelijk is wat het is, ik ben zo nieuwsgierig :D

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik moest pas weer denken aan dit topic..

Ik ben ondertussen bevallen en het viel me op dat heel af en toe mijn kleine dus echt dat "trillende" gevoel zelf maakt.. hoe weet ik niet precies, maar als ik hem vast heb voel ik het gewoon.. een spiertje in zijn beentjes denk ik ofzo!

het is dus echt wel de baby die die bewegingen maakt!:D

7. Metire

Metire Niet meer actief

Wat leuk, gefeliciteerd!! :D haha is eindelijk het mysterie opgelost ;) woehoee

8. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    hier is het ontrafeld bij de 36 weken groei echo... ik voelde dat in mijn buik en op de echo zag je heel goed dat hij aan 'het oefenen was met ademhalen' zo moooi je zag ook het vruchtwater in zn longetjes stromen. overigens kan het ook de hik zijn weet natuurlijk niet precies wat je voelt. succes met de zwangerschap dames,. genieten!!

Deel Deze Pagina