zoveel pijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door abbey, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    pff ff hoor..
    ik heb echt zoveel pijn..mn bekken...alles wat ik doe doet me zeer...:( zelfs een klein rondje fietsen doet pijn..:( en het vervelende is dat et niet altijd op t moment zelf gebeurd ..maar daarna..of dagen daarnaa..nog 1 dagje werkenaanstaande maandag dan heb ik verlof..maar oww echt ik weet niet of ik dit nog trek zo op deze manier tot de 40 weken..:( kan soms niet eens normaal opstaan..zo'n pijn doet t ...:( en mijn zoontje van 2 moet ook aandacht hebben...en ik kan em dan niet oppakken..dan breekt mn hart als ik em zo zie staan met zn handjes omhoog...en mama te roepen..:( wat moet ik doen...hoelang laten ze iemand doorlopen met zoveel pijn??

2. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Abbey,

Oh, dat is vervelend he!!!! en erg ongemakkelijk!!!!

Je bekken zijn nu weker en dat zorgt voor dit vervelende gevoel.
    Ik had het ook bij m'n zoontje en sinds vandeweek ook weer, nog wel te doen hoor, maar t zit er weer aan te komen.
    Het enige wat je nog zou kunnen proberen is een afspraak te maken met bijvoorbeeld een fysio. Die kan je manieren leren hoe je dingen anders aan kunt pakken. Of op welke manier je het beste met je klachten om kunt gaan. Het geeft geen garantie, maar wie weet helpt het je. Ik weet ook hoe lastig het is, zeker met een kleine van 2 er nog bij... En ondanks je bekkenklachten kan het goed zijn dat je gewoon tot 40 weken moet doorlopen:(. Wel kun je aan de intaker van de kraamzorg doorgeven dat je de klachten hebt, dan kun je er eventueel extra uren bij krijgen, als jullie kleine er staks is. Heb je nu niets aan, maar kan straks wel verlichting geven, zeker met je kleine van 2 er nog bij. Is er misschien iemand in je omgeving die je zoontje van 2 bijvoorbeeld 2 dagen in de week op kan vangen tot je bevallen bent, zodat je het rustig aan kunt doen???

Ik kan je alleen maar sterkte wensen en hopen dat je pijn snel verminderd!

Groetjes Claire

3. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    hier dezelfde klachten als jij.. en ik loop nog steeds rond ;)

mijn dochter is nu net 1 en die snapt er helemaal niets van als mama haar niet pakt of niet meer met haar op de grond speelt... :(

gelukkig vrijdag naar het ziekenhuis en dan ws (als het een beetje meezit daar beneden) maandag ingeleid.
    maar ik zit dan inmiddels wel al op bijna 41 weken....

4. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik heb al fysio gehad, verschillende oefeningen gekregen.:EN een bekkenband..maar die helpen nix...
    nou het fijne is..mn man is thuis ...hij mag niet werken ivm verblijfsvergunning enzo...maja daar ben ik nu wel meer op aangewezen en die doet ook veel enz.... ik heb maandag bij de vk weer een afspraak dan geef ik et wel aan...

dankjewel voor jullie luisterend oor in ieder geval

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

rottig he, ik heb het ook, maar ze leiden je niet in eerder dan de 38 weken.... dat is wat mijn verloskundige vertelde. tenzij je baby of jij in een gevaarlijke situatie zit.
    je kan er verder weinig aan doen, ik heb krukken gekregen voor als ik het echt niet meer trek, want elke dag bewegen is wel belangrijk.

verder zo min mogelijk tillen, en goed op letten hoe je draait in bed en uit bed komt enzo.

bekkenband ook niet te vaak gebruiken dat is helemaal niet goed, verslappen je spieren teveel, en die moeten juist de verweekte banden van je bekken opvangen.

sterkte!

Deel Deze Pagina