Hoi allemaal, Ik volg deze serie maar nu zie ik ineens dat het komende woensdag niet komt? Weet iemand of het nu afgelopen is? Lijkt me niet want het is nog niet zo heel lang aan de gang, maar goed wie ben ik haha. Of hebben ze even een stop ingelast?
Ik kijk het ook altijd Misschien slaan ze een week over ivm 5 dec? Anders weet ik het eigenlijk ook niet.... afgelopen lijkt het mij niet, toch?
Volgens ons begint 12-12-12 de serie once upon a time(waren al voorstukjes)... Dus volgens mij is het de laatste aflevering geweest vorige week...
Ik las via google dat er een seizoen 2 was die in september in amerika is gaan draaien. Wanneer zouden we die hier kunnen verwachten denken jullie?
Ik kan alleen vinden dat ze in america weer op 7 januari verder gaan met uitzenden. Dus denk dat wij helaas nog even moeten wachten.
online zijn er ook nog geen afleveringen te zien van seizoen 2. die beginnen idd in januari pas in amerika. nog even wachten dus
Ik download altijd alle afleveringen. Seizoen 1 is idd allang afgelopen! Seizoen 2 begint 7 januari in amerika. betekent dat nederland nog even mag wachten, maar je weet het hier maar nooit. Grey's anatomy loopt ook maar 1 afl achter met amerika....
Heb gister nog iemand over Revenge gehoord, maar ik kijk al zoveel series online nu dat ga ik echt niet bijhouden met nog een serie erbij haha. Csi Miami Law & Order svu Bones Mentalist Castle S.A.Bith The Big Bang T. Glee Vind t wel ff prima zo haha. Bij velen moet ik nu tot januari wachten
mijn lijstje: csi bones hawai 5-0 ncis LA gossip girl, maar heeft nog 2 afl dan stopt het voorgoed. grey's anatomy revenge, op aanraden gaan kijken. rookie blue maar dat komt volgend jaar pas weer.