Kruidvat stunt met hotelkamers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaKitty, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMSTERDAM - Drogisterijketen Kruidvat verkoopt vanaf 28 oktober 100.000 hotelovernachtingen voor slechts € 9,95 per overnachting per persoon. Kamers in 4 en 3 sterren hotels worden massaal op de markt gebracht.

Fletcher Hotel Group en Kruidvat zetten de hotelmarkt op z’n kop. Deze eenmalige stunt met hotelkamers start dinsdag 28 oktober in ruim 600 Kruidvat filialen en de voucherverkoop duurt slechts twee weken of korter zolang de voorraad strekt. De vouchers zijn inwisselbaar bij de hotelketen Fletcher Hotel Group.

Alle 30 drie- en viersterrenhotels verspreid door heel Nederland accepteren de Kruidvat vouchers. De verwachting is dat gelimiteerde voucheroplage van 200.000 snel verkocht zijn. Er zijn geen restricties: klanten zijn niet verplicht bij Kruidvat te besteden.

Niet alleen het 3 sterren segment maar ook het luxe 4 sterren segment zoals bekende hotels “Auberge de Kieviet” te Wassenaar en “Paleis het Stadhouderlijkhof” te Leeuwarden vergeven nu de overnachting voor 9,95 pp. Overnachtingen zijn op basis van twee personen. Men is niet verplicht te ontbijten of te dineren. De gasten hebben het komende halfjaar de tijd om de voucher te verzilveren, zowel in het weekend als midweek.

Met 30 hotels in eigendom behoort Fletcher tot de grotere hotelketens van het land. De hotelketen ziet het als een mooie kennismaking met haar, alle verschillende, hotels verspreid door geheel Nederland. De ervaring leert dat zodra men in één van de hotels overnacht heeft, Fletcher er een trouwe klant bij heeft.

“Wij zien het als een eenmalige ludieke aktie”, zegt directeur Rob Hermans, “De kredietcrisis creëert bij de consument een somber perspectief. Om hen wat vrolijker te maken hebben wij deze actie bedacht onder het motto “Als premier Balkenende het niet doet, doen wij het wel!”.

Uit een recent consumentenonderzoek blijkt dat Nederlanders het gedoe rond de kredietcrisis graag in eigen land willen ontvluchten. Belangrijkste redenen om er even tussenuit te gaan zijn ontspanning, onthaasten en bezoek van de natuur zo blijkt uit onderzoek door het Nederlands Bureau voor Toerisme. Het allerhoogst speelt betaalbaar een rol.

Maar liefst 84% van de Nederlanders zeggen even eruit te willen mits ze het kunnen betalen. Van de ondervraagden blijven maar liefst 93% dan het liefst in eigen land. Uit het onderzoek blijkt dat de trend van korte vakanties zich juist door de crisis doorzet als het maar binnen het budget past. Wandelen en fietsen zijn de meest populaire bezigheden.

Bron: Telegraaf.nl

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik heb dat artikel ook gelezen in de krant,
    en wat lijkt het mij heeeeeeeeeerlijk om even
    een weekendje zonder kids,lekker met manlief er tussen uit te gaan :D
    maar moet eerst maar eens afwachten of het hier in de buurt ook bij de kruidvat is.
    want hoevaak ik niet naast de pot pies ,met aanbiedingen!
    en dat terwijl ik dan op maandagmiddag al op de stoep sta,
    maar ik ga er wel voor kijken denk,
    lijkt me echt hemels,even geen drukte en poeha,
    even geen moeder EN vrouw tegelijk wezen.
    maar gewoon mijn mannie en ik........

groetjes
    diana

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juust! Ik wil ook in november nog ff weg met vriendlief aangezien onze kleine in maart komt......

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    leuk!

dus je moet 28 okt vroeg op de stoep staan bij de kruidvat

koopt je kaartje voor 9,95 (is die voor 1 pers.?)
    moet je voor iedere persoon die meegaat incl. kind onder de 2 een kaartje kopen?

waar kan je de voorwaarden vinden?

dat kaartje lever je binnen 6 maanden in bij de betreffende hotels voor 1 nacht zonder ontbijt....
    begrijp ik em goed? :D

5. Niet meer actief

De Kruidvat-aanbiedingen beginnen altijd op een dinsdag ;)

Ik denk dat ik dinsdag ook maar eens ga kijken of ze er zijn. Mijn vriendin en ik (die ik hier heb leren kennen) gaan altijd in het voorjaar lekker samen zonder kids weg. Dus dit lijkt me een geweldige kans!

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Voor mij liever omgekeerd, met kid zonder manlief... :) Kid wil ik de hele dag tegen me aangedrukt houden en geen seconde missen. Man zie ik zo nu en dan liever achter het behang.

7. bouchere

bouchere Niet meer actief

dat meen je niet?
    heb ik dat?
    nou dan dinsdagochtend om 9 uur maar voor de deur staan.

groetjes
    diana

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik denk dat we de kruidvat site en het krantje in de gaten moeten houden, meer kan ik er helaas nog niet van vinden...

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Zal zondag de folder van de kruitvat ff bekijken. En als de aanbieding er inderdaad in staat...dan sta ik dinsdagochtend voor de deur!

Gelukkig is het hier bij de kruitvat nooit zo heel erg druk bij acties.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik werk bij kruidvat en de aanbiedingen beginnen altijd op dinsdag. Denk dat deze bonnen ook echt NIET voor dinsdag verkocht worden...

voorwaarden kan je vinden op www.fletcher.nl

11. ProudMum

Kruidvatactie voorwaarden

- De hotelvouchers zijn vanaf 28 oktober 2008 t/m 9 november 2008 in alle Kruidvatfilialen te koop
    - De hotelvouchers zijn geldig voor overnachtingen gedurende de periode van 28 oktober 2008 tot en met 30 april 2009 (uitgezonderd de nationale feestdagen)
    - Na 30 april 2009 zijn de hotelvouchers niet meer geldig
    - De boeking dient te geschieden op basis van een 2-persoonskamer
    - Derhalve 2 hotelvouchers per kamer (kinderen tot 3 jaar zijn gratis)
    - De hotelvoucher geldt voor boekingen op alle dagen van de week op basis van actie beschikbaarheid. Per boeking dient aan het hotel eenmalig € 5,- te worden voldaan voor administratiekosten en toeristenbelasting. Boekingen geschieden via internet of telefoon

Het is enkel en alleen mogelijk om een Kruidvatactie overnachting te boeken voor één nacht met twee geldige kruidvatbonnen. Wilt u wat anders boeken dan is dat vanzelf ook mogelijk maar dat valt dan buiten de Kruidvat actie. Overige boekingen kunt u maken via de algemene Fletcher Receptie, telefoon: 0347-750 430.
    Bij annulering bent u verplicht de reserveringswaarde te betalen.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @ truus: dank je! Ik ga eens even kijken bij die hotels

13. ProudMum

Geen dank!

14. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Eén tip voor degenen die willen boeken: ik zou niet naar hun hotel in Oosterwolde (Friesland) gaan. Wij stellen niet zulke hoge eisen aan een hotelkamer, maar daar was 't echt oud, vies, koud, vochtig, tochtig etc. Viel dus een beetje tegen! Gelukkig hadden we maar één overnachting zelf betaald, de andere was cadeau.

(Maar goed, voor 9,95 ben je er natuurlijk wel even lekker tussenuit)

15. Peggy1977

Peggy1977 Lid

21 apr 2008
    13
    0
    0
    eindhoven
    Hier in Eindhoven en omstreken was het om half 10 al uitverkocht :(

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik was om 9 uur bij de kruitvat, en heb 4 vouchers meegenomen. Ik was 3de die de vouchers kocht, maar ze hadden niet heel veel meer.

Medewerkster vertelde ook dat ze weinig hadden binnen gekregen.

17. Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik heb ze! :whistle: \:D/

Ik was expres vroeg naar de stad gegaan, en stond om 9.05 uur bij de Kruidvat. Toen waren er nog maar 21, ging dus echt retesnel...Er was een meneer voor me die er 4 wilde hebben en toen moesten ze naar het magazijn om de laatste 25 te halen, dus vandaar dat ik dat wist van die 21. Wij hebben 2 Kruidvats in Roosendaal en die mevrouw vd Kruidvat zei dat er bij het andere filiaal een hele lange rij mensen tot aan buiten toe stond :confused:.

Ik heb er 4 gehaald, 1x voor het weekendje weg met mijn vriendin en die andere voor mijn man en ik.

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb ze niet gehaald...te moe en teveel pijn om weg te gaan... :(

19. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0