Alweer blaasontsteking??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nelta, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze dochter heeft in december blaasontsteking (zonder koorts) gehad, waarvoor ze twee keer een ab-kuur heeft gehad.

Nu lijkt het erop dat het weer terug is. Vannacht is ze 4 keer naar de wc geweest, normaal gaat ze meestal niet en klaagt weer over pijn bij plassen en buikpijn. Temp heb ik nog niet gemeten, want ze is daarna elke keer weer gaan slapen, maar ze voelt niet warm aan.

Is het verstandig om hiervoor naar de HAP te gaan of kan ik het beter aankijken tot maandag (met veel laten drinken en verse sinaasappelsap, cranberrysap krijg ik er niet in). Ook qua timing komt het uiterst slecht uit... (nu 39.3 zwanger).

En heeft er iemand ervaring met verder onderzoek bij de kinderarts. Deze gaf namelijk aan dat als het terug zou komen, ze verder onderzocht moest worden (echo en dergelijke).

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik zou even bellen voor advies. Een blaasontsteking kan ook een nierbekkenontsteking worden en ik weet uit ervaring dat het geen pretje is.

Zeker aangezien ze al twee kuren heeft gehad en jij hoogzwanger bent, zou ik even bellen. Succes ermee!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Na die kuren was ze schoon, is nog een keer getest toen.

Maar ik ben idd aan het bellen inmiddels.....

Deel Deze Pagina