help, ons neefje doet over een maand zijn communie en we komen er niet uit wat betreft het kado. zelf willen we niet zomaar iets geven dat ook als verjaardagskado gezien zou kunnen worden (nieuwe voetbal, spelletje voor de ds e.d.). zelf vraagt hij dus wel dat soort kado's. maar onze mening is dat communie iets bijzonders is en niet iets wat je zomaar doet. bij zijn zus (ons petekindje) hebben we een hoefijzer laten graveren met 1e H. Communie en de datum. Maar zij is dan ook gek van paarden. Hij helemaal niet, althans ze wonen op een manege en vindt t af en toe op de koets en op het paard wel leuk, maar is er niet helemaal gek mee. Wie heeft er een idee waarmee de kinderen tegenwoordig ook nog blij zijn?
Ik zou zelf persoonlijk liever iets geven waar ze veel plezier van hebben , dan dat het straks ergens ligt zeg maar ......
mja ik kreeg van sde pastoor een heel suf schilderijtje met een klein hondje heb het jaren bewaard maar wist niet precies waarom mijn moeder wist het ergens nog wel dus het zit weer netjes in mijn kistje met te bewaren spulletjes maar over het algemeen hebben kinderen op die leeftijd weinig met gedenkttekens/bordjes etc..