Ze heeft hier haar duim ontdekt en nu ze die echt heeft zuigt ze hem helemaal kapot! In de ribbels op je duim zit nu een snee. Wat nu? Een speen wil ze niet.
Een pleistertje? ( als ze wakker is en jij erbij bent dan) Maar waarschijnlijk duimt ze in bed, en heb je niets aan deze tip...
precies. Want als ze bij mij duimt is het honger, ik geef bv, maar ze duimt ook als ze wil slapen. Zucht.
ik heb van die speciale handschoentjes voor babies, anders krabt ze steeds in haar oogjes, helpt vast ook tegen duimen
Hier was dat ook het geval. Een pleisterje geprobeerd, maar die zat binnen no time in haar keel . was achteraf ook niet slim natuurlijk. Toen bepanthen erop gedaan, maar die duim ging natuurlijk regelrecht haar mond weer in, waar ze dus blijkbaar misselijk van werd, want ze moest later 1x spugen. (of dat was toeval) We hebben er toen maar niks aangedaan en het is eigenlijk vanzelf overgegaan. Van die handschoentjes zou je nog kunnen proberen. Hebben wij trouwens niet gedaan, aangezien de kans groot was dat ze die dingen toch zo uit had getrokken.
Merel had dat ook en we smeerden het in met bepanthen en later werd de wond een eeltplek en dat is het nu nog steeds. We vonden dat we er niks aan konden en moesten doen om het duimen te stoppen. De wond genas heel snel en ging dus over in eelt......
Bij mijn zoon hetzelfde. Je kan er niks aan doen, behalve insmeren met bepanthen. Als je de duim gaat inpakken wordt je kindje waarschijnlijk heel gefrustreerd. Op een gegeven moment wordt het een eeltplek.