Hallo allemaal, ik heb misschien een geruststellende opmerking voor temeraturende dames Mijn gynaecoloog zei namelijk dat een bifasische temperatuur, dus met een lagere temp. aan het begin en een hogere aan het eind van de cyclus, een theorie is die lang niet altijd opgaat. Mijn temp.kaartjes waren de grootste voorbeelden van een schommelende temp. die er zijn, maar toch blijkt nu na onderzoek alles goed te zijn, gelukkig. Bij sommige vrouwen, zo dus ook bij mij, is de temp. heel afhankelijk van de lengte van je nacht, de tijd waarop je bent gaan slapen, wat je hebt gedronken de vorige avond, of je moe en lusteloos bent of juist energiek en fit, enzovoort... Temperaturen heeft voor mij dus geen zin, ik kan er niks aan aflezen omdat het zo schommeld, en toch is er niks mis. Maak je dus niet alleen ongerust om een schommelende temperatuur, want dat hoeft dus niet te betekenen dat er iets mis is. Misschien begrijp je dat ik iig voorlopig niet meer ga temperaturen. Ik ben er overigens twee cyclussen geleden al mee gestopt en dat bevalt me prima.