Ik heb er vrij goed vertrouwen in dat je mooie oploop zal hebben als hij opgedroogd is. Ik had net hetzelfde voor op 13 en 15dpo, de 15dpo test was nog nat en ik zag ook totaal geen oploop, ik was al helemaal in paniek, maar een halfuurtje later was ik opgelucht want pas dan zag ik het verschil, zie foto. De predictor heeft even tijd nodig. Ik duim mee dat je zo meteen hetzelfde mag tonen
Ik teste ook om de 48 uur, 2 dagen dus.. Ik zag amper tot geen oploop dus ook stress, maar savonds deed ik weer een test en ineens VEEL donkerder! Bij mij verdubbeld het hcg dus niet na 2 dagen maar na 2 en halve dag, zoveel verschil kan dat maken Ik zou vanavond een testje doen als ik jou was, bij mij waren ze savonds altijd donkerder dan sochtends. 3 uur vt voren niet meer drinken en plassen ben benieuwd.
Ja haha, was al die jaren bezig om überhaupt een 2e streepje op de test te vinden, dus was vergeten dat het daarna ook weer spannend is
Haha ja klopt, daar had ik me zelf ook niet op voorbereid. De wachtweken tot die eerste echo zijn nog véél zenuwslopender dan de wachtweken tot je nod. En na die 1ste echo alweer wachten op de volgende echo en zo verder.. Er lijkt geen einde aan te komen Maar nu eerst en vooral: Gefeliciteerd!! Je bent zwanger!!
Fijn, als jij het zegt heb ik gelijk meer vertrouwen in , omdat ik weet dat jij altijd eerlijk bent. Zal straks nog even foto maken als hij is opgedroogd in daglicht. Neem ze gewoon mee naar mijn werk haha.