last van de darmen door groei baarmoeder ? met 9 weken ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door staartje, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi meiden ik heb nu ineens sins 2 dagen erge last van mijn darmen

normaar 1 keer in de 3 dagen ontlasten en nu wel 3 a 4 keer per dag ook diaree :oops:
    zou dit komen door de groei van me baarmoeder heb al een flinke buik en morgen echo kijken voor misschien 2 kleintjes

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi!

ik heb bij elke groeischeut diarree, dus het kan heel goed met de groei van je baarmoeder te maken hebben, ook met 9 weken, toen had ik dat ook al en nu nog steeds bij elke groeischeut.

spannend die echo, zeker als het er misschien 2 zijn! succes!

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik heb bij een groeispurt ook altijd last van me darmen, hoort er denk ik bij 8)

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het eerste half jaar diaree gehad dus ik denk dat het vrij normaal is wat je nu hebt. nog steeds zijn ze erg gevoelig en kan ik het niet ophouden als ik eenmaal drang heb. ik vind het prima want niet naar de wc kunnen lijkt me 10 keer erger.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    oooh 2 kleintjes. leukkkk! spannend hoor laat je het weten?

6. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Haha... wees blij dat er wat uit komt :oops: :oops: . Ik had al last van obstipatie, en zodra ik zwanger was is dat alleen maar erger geworden. Zodra je zwanger bent gaan je darmen namelijk omhoog/verschuiven om plaats te maken voor je kindje. Dus het is heel normaal dat je er al zo vroeg last van hebt, volgens mijn verloskundige.

Deel Deze Pagina