26-11 Ovitrelle gespoten, 3-12 een tp van 2 embryo's gehad. Vorige rondes testen ik tot 14 dpo heel licht positief op de ovitrelle met een 10 MIu test. Deze ronde de 25 MIu testen aangeschaft in de hoop dat er bij geen zwangerschap ook blanco testen zouden zijn. Gister 9 dpo getest en wederom een zeer licht streepje. Vandaag weer getest en hij is duidelijker zichtbaar. Beide met de 1e ochtendurine. Kan ovitrelle nog een beetje schommelen waardoor het de ene dag wat meer zichtbaar is dan de andere? Of zou ik heel voorzichtig een beetje blij mogen zijn
Heb hem er nog eventjes bij gezocht voor je, hier mijn eerdere topic. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ervaring-ovitrelle.731060/
Ik snap je echt 100%!! Zo voelde ik me ook echt. Ik was zooo overtuigd van mijn streepje dat de teleurstelling ook echt mega was. Dat is vooral de reden dat ik het deel. Not to rain on your parade Jouw ovitrelle was wel langer geleden dan de mijne, dus ik houd hoop, maar wel voorzichtige hoop
Hier op 8 dpo een duidelijke streep door de ovitrelle, 9 dpo lichter en op 10 dpo weer donkerder en dat werd uiteindelijk m’n zoontje, heel spannend. Ik duim voor mooie oploop morgen! Toevoeging: eerder heb ik ook vaak lang positief getest door de ovitrelle maar de laatste keer was het echt anders en werd het na 10 dpo ook snel een stuk duidelijker. Morgen weet je hopelijk meer ❤️
Dit is geen ovitrelle meer he Met zoveel.spanning getest vanmorgen, en nu weet ik niet wat ik moet voelen, blijdschap, angst, ongeloof alles door elkaar Het is tenslotte nog maar 11 dpo...
Gefeliciteerd @Staffie84 Hartstikke mooie testen! Bijgaand mijn testen (ook 25mIU) en het resultaat slaapt momenteel tegen me aan. Hoop op een fijne zwangerschap!