Dames, deze test is van 9 dpo. Ik heb het idee dat ik een roze gloed zie op de plek waar het streepje hoort te staan. Ik heb dit eerder gehad met mijn eerste kind, ook op 9 dpo. Maar weet niet zeker of ik het me verbeeld? Willen jullie mee kijken?
Ik zie helaas niets, maar dat zegt niks want je bent natuurlijk erg vroeg. Ik hoop dat er straks een mooie roze streep staat!
Op de tweede zie ik wel wat maar is te vaag om er iets van de zeggen. Hopelijk snel een mooie streep!
Nu weer binnen afleestijd hetzelfde (zeer lichte) streepje… is dit een voorgedrukt streepje? Weet iemand dat?
Ik weet het niet helemaal zeker, maar heb een regelmatige cyclus (25 dagen). Voor 11 dpo zou er meer zichtbaar moeten zijn he?
Waarschijnlijk .. tuurstreepjes hebben vele testen die gewoon negatief zijn. Een positieve test twijfel je niet aan. Die is duidelijk rozig van kleur en krijg je op een foto die wij ook kunnen zien. Al het andere is negatief ben ik bang
Je zou in ieder geval verwachten dat de streepjes donkerder zouden worden en dat gebeurt niet.. ik denk dus dat ze negatief zijn helaas