acupunctuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mummie2b80, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    hoi meiden,

Ik wilde toch mijn ervaringen met jullie delen. In 2009 ben ik zwanger geraakt nadat ik mijn cycclus begonnen ben met acupunctuur (was al eerder begonnen maar niet vanaf het begin van mijn cuclus). SAmen met de chinese kruiden en behandelingen vooraf en na de terugplaatsing, maar vooral de behandelingen voor een dikker bmsv, zorgden er naar mijn idee voor dat ik zwanger raakte.

Dit jaar zijn we weer gestart met het terugplaatsen van de cryo's. Eerst heb ik het zonder acupunctuur gedaan. De laatste keer met Acupunctuur en weer de chinese kruiden. En ja....heb gisteren ontdekt dat ik weer zwanger ben.

Toeval??? Ik geloof er niet meer zo in.
    Mijn bmsv is altijd een probleem geweest. En met acupunctuur en de kruiden had ik op dat 12 all een dikte van 8mm!! en was de terugplaatsing op dag 18 al! Dit was in 2009 ook het geval.

Ik zeg helemaal niet dat dit de oplossing is, maar onderzoeken wijzen wel uit dat het zeker helpt.

Probeer het gewoon uit en zie het verschil in je eigen lichaam.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik laat ook acupunctuur doen sinds een ronde of 4 en merk wel veranderingen. helaas ben ik (nog) niet zwanger maar hoop het uiteraard snel te worden! mijn nier energie is laag en die moet beter worden. daar merk ik gelukkig al wat van! de naalden die bij mij gezet worden sinds 2 rondes, daarvan had mijn acupuncturiste gehoord dat ze bij 5-7 behandelingen best wel succesvol waren. dus ik geloof er zeker in!

3. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    mijn acupuncturist zei dat vooral de chinese kruiden R01 zouden helpen. ...misschien kun je daar eens naar vragen

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Wij zitten hier ookj aan te denken dus kom maar op met die positieve verhalen!

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het laten doen van acupunctuur zou ik geen seconde over nadenken, meteen doen! mijn acupuncturiste zal ik eens vragen naar die kruiden, ik weet niet wat haar ervaring met kruiden zijn.

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hoi , ik ga dit topic ook volgen.
    Ik ben ook net begonnen met Acupunctuur. heb er nu 1 behandeling op zitten, volgende week mijn 2e.
    Mijn acupuncturist gaat acupunctuur toepassen, samen met BioResonantie
    ik zal dat van die kruiden ook even vragen aan hem.
    misschien leuk als we elkaar op de hoogte kunnen houden?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    absoluut! tips voor bepaalde punten zijn altijd handig! ik heb zelf 2 punten op de duim telkens, ze had ergens gelezen dat dat goed was voor de vruchtbaarheid. samen met een punt ongeveer een hand onder mijn navel.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    na mijn vakantie zal ik hier meteen kijken voor tips, vlak na mijn vakantie heb ik weer een afspraak.

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    meiden,

de kruiden schijnen echt belangrijk te zijn. Dan zou je het zelfs tot de terugplaatsing zonder de naaldjes kunnen.

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi meiden,
    ik kan helaas nog geen goede of slechte ervaring met jullie delen voor wat betreft de uitslag maar,...ik heb vanmiddag mn cryotp gehad en VOOR en NA de plaatsing acupunctuur!!
    de behandeling voor was voornamelijk voor de bloeddoorstroom, mn innerlijke rust/ontspanning en t ontspannen van de baarmoeder en na de plaatsing voor het innestelen en of het werkt of niet weet ik natuurlijk niet maar ik vond het zooooo ontspannen!!!! ben gewoon in slaap gevallen en voel me lekker zen ;) hihi
    ik vind het gewoon een aanrader! dit waren helaas onze laatste cryo's van deze punctie en ik hoop dat ik geen nieuwe nodig heb! maar mocht het wel zo zijn,...dan bezoek ik zeker weer dezelfde vrouw ;)
    (ze behandelt in deze volgens t duitsonderzoek/protocol en ook (zoals ik hierboven las) met naaltjes tussen mn navel en schaamstreek!)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0

Ik ben vanochtend voor 2e x bij de acupuncturist geweest. En we hebben vandaag niet acupunctuur gedaan, maar bioresonantie. Dit systeem werkt met frequentie/trillingen. En scant als t ware je hele lichaam en geeft aan welke waardes/blokkades/tekorten/afwijkingen er zijn. Ik zat daar met banden om mijn hoofd, polsen, enkels. Zie je het al voor je ??haha
    Het systeem gaf aan dat het met mijn hormoonwaardes goed zat (dat zei het zkh ook al), maar het zit niet goed in de omgeving baarmoeder(hals), blaas, vagina etc. Heel frappant dat hij meteen met de veronderstelling kwam dat er ik vaak een blaasontsteking had gehad en antibiotica hiervoor had gehad. Dat is inderdaad zo, dat heb heeeeel vaak gehad. Echt absurd vaak. Kan niet goed zijn. Hij heeft geconstateerd dat ik n infectie heb bij mijn baarmoederhals en er was dus ook iets met mijn blaas. Hij kon helemaal begrijpen dat mijn eicellen zich niet wilden nestelen. De omgeving is gewoon niet optimaal. Hij heeft dit gebiedje nu wel behandeld (maar liefst 2 uur, terwijl hij 1,5 uur had ingepland), ik moet over een maand terugkomen. Nu vandaag heel veel water drinken.
    Ik was in t begin heel sceptisch, maar er kwam zoveel waarheid uit dat systeem rollen . Ik had achteraf een gevoelige onderbuik en hoofdpijn.
    ik ga wel door met de behandelingen. (het kost 85 euro per keer) Maar het schijnt dat je max 4 a5 behandelingen nodig hebt. En hij heeft hele goed resultaten door Bio Resonantie. Beter dan met acupunctuur zei hij.. ik ben dus heel benieuwd..

12. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Ik blaas dit topic ff weer nieuw leven in. Wie heeft nog meer goede ervaring met acupunctuur? Ik ga er binnenkort ook mee starten.

Liefs

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Goed idee. Ik heb inmiddels 2e afspraak bij acupuncurist er op zitten . (Hij doet bio resonantie bij mij)
    De vorige keer was de hele vagina/ baarmoeder/ blaas omgeving in slechte conditie en dat is toen behandeld. Nu werd ik weer gescand en nu was t helemaal verbeterd. Dus top. Nu gaf t ding wel aan dat ik surgery had gehad die een ev. Zwangerschap in de weg staat. En dat had ik helemaal niet verteld. Ik heb een lisexcisie gehad aan mijn baarmoedermond. Toch wel frappant dat t zo uit dat systeem rolt.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ladies, ik ben ook bezig met acupunctuur. Al een jaar, eerst in het algemeen gericht op zwanger worden. Maar ongeveer een maand geleden is er endometriose vastgesteld, en nu richt hij zich daarop. Op 8 aug. heb ik een kijkoperatie om o.a. een cyste weg te halen, maar we hebben alles ingezet (ook gebruik chinese kruiden en moxa) om deze laatste cyclus voor de operatie zwanger te worden. Nog een weekje wachten en dan weten we meer :)

Groetjes van Stiertje

15. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @pantertje: wat is bioresonantie?? Wat goed dat t bij jou zo goed aan slaat. Ik heb zelf ook 2x lisexcisie gehad, wist niet dat dat effect zou hebben op zwangerschap. Moet nog wel een afspraak maken, maar ben benieuwd of hij ook dingen bij mij kan ontdekken.

@stiertje: wat kl*te dat je endo hebt. Halen ze alleen de cyste weg of ook de endo? Wat is moxa? Spannend voor je de aankomende week:).

Voelen jullie je ook echt beter door acu, meer energie, meer in balans? Ik merk dat ik de spieren in mijn gezicht en spieren in mijn lichaam helemaal samentrek en moeilijk kan ontspannen, dus hoop dat mijn lichaam na een aantal behandelingen weer wat meer ontspannen is.

Deel Deze Pagina