Snap er niks meer van. Wil iemand me mischien even helpen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by jonibra, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Goedemorgen,
    Ik heb 23-12 een miskraam gekregen en ben naar mijn idee de 25e het vruchtje verloren.
    Nu ben ik weer gewoon begonnen met tempen maar snap er eerlijk gezegt niks meer van:(
    Het zit zo:
    FF had deze maand mn ei eerst op een andere datum gezet (weet niet eens meer waar:)
    En daarna verzet naar de 17e.
    Nu stond ie tot vanochtend nog op dag 17 maar vanochtend deed mn thermometer een beetje vaag en heb ik het dus 2 keer gedaan, eerste keer zei ie: 36.70 en de 2e keer zei ie: 37.03.
    Nu geeft ff bij 36.7 geen verandering maar als ik 37.03 ingeef zet ie mn kruis opeens naar dag 23.
    Heb later op de ochtend nog een keer getemp en toen zei ie 36.9 en 37.0 maar ja ze zeggen dat als je eenmaal iets gedaan is je temp hoger is dus denk dat ik dat maar niet mee moet tellen.
    Gezien de manier waarop het kaartje loopt waar dneken jullie dan waar ie zou moeten staan?
    Word er helemaal gek van ... Heb ook heel de week al allerlei gekke klachtjes: beetje gevoelige (.)(.) veel meer honger,heb het heen en weer naar de wc en ben vaak om negen uur al helemaal verrot terwijl ik normaal om twaalf uur iets heb van ga maar naar mn bedje moet nou eenmaal ook gebeuren:(
    Dit is de link van mn kaarje: 2aa21b Ovulation Charts
    Hoop dat 1 van jullie me ondanks mn vage , lange en onsamenhangende verhaal toch een beetje advies kunnen geven;)

Liefs mij

2. Loe

Loe Niet meer actief

sorry, maar ik zie niet heel duidelijk een eisprong. Dat kan gebeuren na een miskraam. Wellicht is volgende ronde weer duidelijker!

3. Heppie

Heppie Bekend lid

Jul 19, 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie het ook niet echt. Misschien kun je eens proberen om de pieken of de vreemde metingen er uit te halen (door 'discard' aan te klikken bij het invoeren van je data) en dan kijken wat ff zegt?
    Heb je ook op vruchtbaar slijm gelet? Misschien geeft dat wat duidelijkheid?

We kunnen elkaar trouwens een hand geven, ik heb ook op 23-12 een miskraam gehad.
    Rot om mee te maken he?
    Bij mij heeft mijn temp kaartje nu ook een stuk meer pieken en dalen. FF had ook moeite om de eisprong precies te bepalen, maar met hulp van vruchtbaarslijmwaarneming is het toch gelukt. De cyclus is toch van slag na een miskraam blijkbaar.
    Ik herken trouwens precies je klachten :) gevoelige borsten en moe, maar ben bang dat het gewoon pms is.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Loe: thnx voor je reactie, k kan er zelf eigenlijk ook weinig van maken. Zeker niet als ik m vergelijk met de vorige;)
    Maar ja we zullen wel zien.

Liefs mij

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ heppie: jeetje wat vervelend dat jij het ook hebt gehad:(
    T is zowiezo al verschrikkelijk maar met dat soort dagen is het helemaal een ramp.
    Wij hadden besloten om niks tegen wie dan ook te zeggen tot we de 12 weken hadden gehaald dus verloor 1e kerstdag 'sochtends het vruchtje en zat de rest van de dag gezellig met familie op visite.
    Vruchtbaar slijm heb ik jammergenoeg niet opgelet.
    Bedankt voor je tip om even bepaalde stukjes weg te halen, hoe ik het ook doe(alleen de pieken of de dag dat de thermometer raar deed of allbei hij blijft aangeven dat het de datum was waar ie nu op staat.
    We gaan het maar afwachten, aals ik zaterdag nog niet ongie ben gooi ik er even een testje tegenaan en anders wachten we weer een weekje.
    Hoop dat jij ook snel posi test!

Liefs mij

Share This Page