Ik ga volgende week naar de kapper om eens wat anders met mijn haar te doen, ik heb lang (tot op m'n bh bandje) sluik haar. Nu wil ik graag een lange Bob laten knippen, maar ben nog naar wat meerdere voorbeelden op zoek. Wie heeft 'm en wilt 'm delen? Mocht je nog andere suggesties hebben is dat uiteraard ook welkom
Afgelopen voorjaar heb ik mijn haar ook af laten knippen in een lange bob. Hier een foto van voor en na
zonde hihi... heb zelf ook lang haar tot bijna me kont, laat er meestal een vlotte pony in knippen. maar zo kort nee.
Ja ik zou het het liefst ook lang laten, maar het valt gewoon niet mooi meer, waardoor ik het altijd in een staart draag. Ik zou het nu graag zo willen laten knippen, kan het voor m'n werk nog altijd in een staart doen.
Je voorbeeld foto vind ik heel mooi! Dat is in mijn ogen een lange bob. Het kapsel van Ellen vind ik ook heel mooi maar wist niet dat, dat ook onder bob valt? Je hebt wel heel mooi haar Ellen. Ik heb ze een hele tijd geleden van lang laten afknippen tot op mijn schouders. Beetje idee van een lange bob maar ik heb veel slag en laagjes dus het totaal niet zoals op jou foto
Ik heb het ook over mijn schouders, wil er een stuk af. Anders moet het voor mijn werk in een staart en daar krijg ik hoofdpijn van. Die laatste foto vind ik mooi, maar dan iets korter.
Het is bij mij echt als een lange bob geknipt, vanachter korter. Maar doordat ik wat slagen in mijn haar heb valt het niet zo op . Ik vind het ideaal een wat korter kapsel