Wij hebben maar 20 kaartjes nodig, dan vallen de kosten dus mee zou je denken, maar de drukkosten vind ik persoonlijk wel erg veel Iemand een tip voor goedkopere drukkosten?
Wij bestellen onze kaartjes bij Poobies. Daar betaal je gewoon een vast bedrag per kaartje. Als je maar weinig kaartjes nodig heb is dit denk ik een stuk goedkoper.
Druk je kaartjes niet maar ga naar een goede printshop. Veel goedkoper en ook erg mooi.Mits je dus een goede printshop hebt. Succes Ps wat zijn de kosten per 20?
Volgens mij is http://www.baby-cards.nl best goedkoop, en Kaartje2go - Echte kaarten maken met je eigen foto - Als beste getest! ook dacht ik. Verder kan je nog kijken bij Geboortekaartjes online versturen Veel zoekplezier
Wij hebben ook geen drukkosten waardoor we de kaartjes konden kiezen die anders eigenlijk te duur waren voor ons budget. Wij bestellen hier: SuperWebDesign: Nummer 1 in Websites, Geboortekaartjes, Uitnodigingen, Huisstijlen en al uw Photoshopwerk Maar je moet natuurlijk wel van dit soort houden.
Kun je niet zelf een kaartje ontwerpen of een kaartje uit een boek inscannen en deze aanpassen met jullie tekst en zelf uitprinten op fotopapier? Misschien wel wat meer werk, maar ook wel erg leuk omdat je het zelf gedaan hebt. Maar weet natuurlijk niet of je handig bent met de pc? xxx sas