Wel of geen playtray.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roosje83, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben een stokke tripp trapp kinderstoel, en twijfelen erg over het wel of niet aanschaffen van een playtray, en aangezien ze best prijzig zijn....

Aan de ene kant vinden we dicht bij tafel zitten veel gezelliger, maar het lijkt ons ook wel eens handig voor haar als ze zelf een blad heeft. Bijv. om haar er eens in te kunnen zetten als wij met bezoek enz in de zithoek zitten, zodat ze er gezellig bij kan zitten.

Wie heeft er een playtray, miskoop of aanrader?

2. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanrader! Veel gebruikt toen ze nog niet netjes zelfstandig at, dan bleef het nog enigszins van de grond. En voor fruit en tussendoortjes, je kan de stukjes er gewoon opleggen. Ik voerde haar dan hapjes geprakt en op de playtray lagen stukjes die ze zelf kon pakken. Ook speelde ze er vaak op met puzzels ed als ik aan het koken was. zat ze er gezellig bij. Nu gebruiken we hem niet meer, maar wel de plastic placemat, table top heet dat ding geloof ik, van stokke die je met zuignappen op de tafel plakt, erg handig als er een beker drinken omgaat dan gaat het niet gelijk de hele tafel over.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Absolute aanrader. Nu pas zit ze zo aan tafel, soms nog, afhankelijk van wat we eten ;).

4. kika135

kika135 Lid

31 mrt 2009
    32
    0
    0
    Echte aanrader, zoveel plezier van gehad. Inderdaad met beginnen zelf te eten scheelt het heel veel rommel. En kan inderdaad overal gezellig in de stoel bijgezet worden en mee-eten.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben de table top, zoontje zat altijd gezellig erbij aan tafel te kliederen erop. Maar de table top is ook vrij prijzig voor wat je eigenlijk krijgt. Ik kreeg m gratis bij mn stoel+inzet en kussen en toen was het wel te doen.
    In de zithoek gebruikten we eerst het wipstoeltje en later zo'n leuk klein fauteuil-tje

6. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Aanrader! Scheelde veel opruimwerk op de vloer hier :D.

Verder zette ik haar met playtray ook naast mij bij de bank wanneer ze haar stukjes fruit at ed.

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben ook een playtray. Voornamelijk aangeschaft omdat wij eerst geen eettafel hadden staan. Nu hebben we wel een eettafel en eet hij ook gewoon mee aan tafel. Maar inderdaad erg makkelijk!

8. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aanrader, onze tafel was wat te hoog toen ons zoontje begin met eten. Met de playtray had hij daar geen last van.
    Ook als we een keer gezellig frietjes aten bij de tv was het echt een aanrader zodat hij dan toch goed kon zitten.

Bij ons super, maar m'n zusje heeft hem nauwelijks gebruikt, haar stokke past wel goed aan tafel, dus had het bij haar weinig meerwaarde.

9. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aanrader! Ideaal als ze zelf gaan eten en alles lekker uitsmeren! :)

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het ideaal! Ze eet vanaf het begin zelf met haar handjes inclusief smeren, vegen en pletten maar door de opstaande randjes blijft het meeste op het blad. Als er een bekertje drinken valt is het ook niet erg door de opstaande randen.

Deel Deze Pagina