We verwachten ons derde kindje en na de ervaringen bij de vorige twee willen we deze keer een afsluitbare luieremmer, waar de luiers apart in worden verpakt. Ik weet dat het niet zo milieuvriendelijk is, maar ik gun mezelf graag dit gemak deze keer Welke luieremmer adviseren jullie?
Ik heb de diaper champ. Vind hem erg fijn! Je ruikt niks en makkelijk in gebruik. Fijne van de diaper champ is trouwens dat je gewone zwarte zakken kan gebruiken i.p.v dure andere zakken. Scheelt kosten!
Wij gaan denk ik ook voor de diaper champ. Idd gewone zakken erin en schijnt ook helemaal niet te ruiken
Wij hebben ook de diaper champ. Makkelijk in gebruik, kunnen gewone zakken in en je ruikt helemaal niks!
wij gebruiken nu voor 2 kindjes de daiper champ. Top ding, we hebben de middelste en kunnen een week vooruit zonder te verschonen. Je ruikt dan niets! En tussen de verschoningsbeurten door zetten we hem even buiten om te luchten, is ie weer helemaal fris. Ik ben er heel blij mee!
Ik gooi iedere luier in een geparfumeerd luierzakje van de Action en gooi deze dan beneden in de normale prullenbak. Ik ruik nooit vieze luchtjes..
Ik heb de kleine, vond ik groot genoeg maar kan me voorstellen dat de medium misschien handiger is want dan hoef je niet te bukken.