wie kan me helpen aan een adapterset waarmee ik de maxi cosi cabrio aan de kinderwagen kan vastmaken. Heb deze advertentie eerder geplaats maar is niks uitgekomen en denk probeer het nog is. in de winkel kan ik ze kopen voor 30 euro en wil er 2e hand 15 euro voor geven exc. eventuele verzendkosten natuurlijk. wie wil hem kwijt voor 15 euro gr sandra
Ik heb nog een adapterset liggen. Nieuw, nooit gebruikt omdat hij toch niet pastte op de maxi-cosi die wij hadden. Omdat ie dan ook compleet nieuw is zou ik er toch minstens 20 euro voor willen hebben. Ik kan er wel foto's van maken zodat je kan kijken of het zou passen op jouw wagen/cosi.
wil je fotos sturen zodat ik kan kijken of ze passen? 20 euro is voor nieuwe een mooie prijs maar weet niet wat de verzendkosten zullen zijn? anders kom ik namelijk nog duur uit. als het door de brievenbus past is het wel de moeite natuurlijk
iemand anders die me kan helpen? heb niks meer gehoort en krijg nu echt de drang om alles in huis te hebben haha. gr sandra
Oeps... sorry! Is me helemaal ontschoten.. Ben nu op mijn werk, maar zal er morgen aan proberen te denken.
Hoi, Ik heb ook een paar liggen..zelf gebruikt op de x adventure kinderwagen in combi met een maxi cosi cabrio. Die van mij mag je voor 15 euro excl. verzenden overnemen!
hoi evelien, volgens mijn zijn die van jou niet gescikt voor de cabrofix want hij ziet er wel anders uit denk dat die voor de maxi cosi is die je vaak krijgt bij de wagen en dat zijn niet de goede. toch bedankt
De gene op de foto zijn niet voor de MaxiCosi, die zijn voor het autstoeltje van X-adventure zelf. (spreekt uit ervaring )
Hmmm, die heb ik destijds gekocht als zijnde voor de maxi cosi... want die voor het autostoeltje wat erbij hoorde had ik toen al (dacht ik dus). Misschien heb ik ze door de war gehaald, ik zal die andere set adapters ook eens opzoeken.