Canvas doek dochter!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Wij gaan in de eetkamer alles veranderen. Er komt waarschijnlijk aan 1 kant behang met witte en bruine banen. De andere kant blijft gewoon wit. Er komt een hele grote kroonluchter boven de eettafel. Nu wil ik een groot canvasdoek van mijn dochter aan de muur, of een fotolijst, ben ik nog niet helemaal uit! Nu heeft een vriend van mij een foto van Kyra bewerkt, maar voor ik hem af laat drukken ben ik benieuwd naar meningen van anderen en wat jullie dus van de foto vinden. Hebben jullie nog suggesties, om hem eventueel iets te verbeteren, of vinden jullie hem zo juist mooi!! Bedankt voor het kijken!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik vind hem wel mooi alleen misschien wat bleekjes.
    Al springen die blauwe ogen er nu wel mooi uit.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Ja precies, en dat was dus de bedoeling. Haarzelf wat lichter en de ogen gewoon blauw houden!

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als dat je bedoeling is dan zo ik hem zo laten.

Alleen de muts vind ik niet heel mooi bewerkt nu ik hem weer bekijk.
    De print die daar op staat is voorop weg gehaald maar hier en daar zie je nog wel stippen.
    Misschien dat nog iets bijwerken maar als je er zelf geen problemen mee heb dan zo ik hem mooi zo laten.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind het niet zo heel erg mooi geworden eigenlijk, sorry. Het komt op mij over als een overbelichte foto. Ik zou zelf liever het orgineel gebruiken of misschien een andere bewerking. Je dochter is wel een mooi meisje met mooie blauwe ogen!

6. Skye

Skye Niet meer actief

Ja idd. Maar die foto was wel al iets overbelicht, dus die muts was al niet helemaal ok, maar ik ga idd eens vragen of hij de rest van die tekeningetjes op muts niet ook kan weghalen ofzo! Dank je

7. Skye

Skye Niet meer actief

Ik vraag trouwens ook of hij hem wilt maken in zwart-wit, met alleen dan die blauwe ogen nog blauw. even kijken hoe dat is!!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat zou weleens veel mooier kunnen zijn, ben benieuwd naar het resultaat hiervan!

9. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    ik vind het wel een erg leuke foto! Mooie dochter hoor! :)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind het wel een mooie foto, vooral haar ogen. Alleen het is net of de foto overbelicht is.

11. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    het gezichtje zou alleen iets meer de echte huidskleur mogen hebben..voor de rest erg mooi!

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik vind hem gaaf!! Lekker apart juist, het idee van zwart/wit met alleen de blauwe ogen is denk ik ook heel mooi!!! Ik had het zelfde idee binnekort voor mijn zoontje, ik wil hem op zijn buik op het gras en dan het gras groen en de rest zwart/wit.......

Groetjes;)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik vind het echt een GEWELDIG MOOIE foto !!

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hij lijkt mij ook overbelicht, ze heeft prachtige ogen maar door de belichting en de muts valt het een beetje in het niet en dat vind ik persoonlijk wel jammer.

15. Skye

Skye Niet meer actief

Het klopt dat ie overbelicht is! Is met mijn telefoon gemaakt en de originele is al wat overbelicht! Bedankt voor jullie reacties!!!

16. Skye

Skye Niet meer actief

Zo, die vriend is snel. Hier nu de fot is het zwart-wit!!!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

deze vind ik mooier

18. Skye

Skye Niet meer actief

Ik persoonlijk dus ook! Hier is het namelijk wat minder opvallend dat ie overbelicht is! Het is natuurlijk zwart-wit

19. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    ik vind de zwart-witte mooier, dan springen de blauwe ogen er goed uit en is dat hele erge overbelichte er vanaf!

20. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    mooi hoor die zwart witte!

Deel Deze Pagina