@ Linn jaa zelfs mijn dikke kont past er in hij is vrij groot Maar mijn man zegt dat ie niet van goede kwaliteit is ofzo de bovenkant tussen de spijlen hebben ze niet netjes geverft. Maar ik vind hem wel mooi zeker voor die prijs.
Haha nou, dat zal wel meevallen toch Ik zal maar niet tussen de spijlen kijken dan Haha, tja, wat kunnen we ook verwachten van zo'n prijsje?! Ben echt erg benieuwd! Wat voor vloer hebben jullie? Wij hebben laminaat. Denk dat we er maar een kleedje onder moeten doen ofzo, lijkt me niet echt lekker zo op de harde ondergrond...
Linn wij hebben ook laminaat, denk dat ik er ook idd een simpel kleedje eronder doe, ja idd ik vind hem wel mooi hoor, maar mijn man die kan overal wel om zeuren
Ik ben erg benieuwd. Hij is nog niet binnen hier, maar ben vandaag ook meerdere keren weggeweest, dus wie weet kwam ie net toen. Morgen dan maar, hopelijk
Haha, tja, mannen Nee, gekheid, ik ben zelf ook zo'n pietje precies... Maar ach, vond die bij de Babydump mooier, alleen kost die zo'n 200 euro meer! Daar wil ik wel een oogje voor dichtknijpen
Ja precies, als ik het geld had zou ik ook een duurdere kopen dan weet je ook zeker dat het van goede kwaliteit is.
Hij zal wel niet zomaar uit elkaar vallen toch? Als tie maar stevig is! Dan maak ik me niet zo druk om een paar minder geverfde stukjes... Ga nu proberen wat uit de doos te trekken. Veel te nieuwsgierig
haha Linn laten we hopen van niet strax val ik met baby en al door die stoel heen haha . En hebben jullie hem al inelkaar gezet?
Ja, hij staat! Was wel even knooien, sommige schroeven pasten niet helemaal goed. Maar volgens mij is hij wel stevig toch? Wel vrij laag, ik ben zelf vrij lang... Vind hem helemaal leuk En de grootte valt reuze mee! Hij pas zat in ons mini kamertje gelukkig.
Leuke stoel hoor. Ik heb ook een schommelstoel op de babykamer en vind het wel lekker hoor als je mog lekker even wilt zitten met de baby. Nog een tip voor mensen die nog een stoel zoeken. Ik heb de mijne van de rommelmarkt voor 10 en heb hem zilvergespoten ander stofje over de zitting en ik was klaar.
Wij hebben ook een schommel stoel tip voor ipv een kleedje. Je hebt van die dingen voor onder je stoelpoten maar dat heb je ook dat je het zelf kan knippen dat hebben wij r onder
HELP!!!! Ook ik heb de schommelstoel gekocht en wil hem leuk met vriendlief in elkaar gaan zetten. Zit de beschrijving er niet bij, wel 2 keer een blaadje wat je allemaal nodig hebt! Beetje jammer dus!!!! Wie kan mij helpen en de beschrijving uitleggen???? Welke schroeven moeten waar en welke delen moet je lijmen?
hoi, de grote schroeven moeten in de poten onderin en overal een beetje lijm in! maar op die 2 bladzijde staat het beschreven als het goed is! er staan plaatjes bij. groetjes
Thanks voor je reactie! Maar er zijn 6 grote schroeven, waar moeten dan die andere 2? Ik heb het blaadje wel, maar het is 2 keer page 1 of 2!!! Dus gewoon 2 dezelfde blaadjes
ow minder! man lief zegt dat die gaten groter zijn hij weet zo snel niet waar die andere 2 moeten .. die andere zijn kleiner dus als het goed is zie je waar ze moeten . ik heb het blaadje al weggegooid anders had ik hem even ingescand misschien dat 1 van de andere dames dat even kan doen? succes!
wij hebben de schommelstoel ook gekocht van de marskramer! Ben er ook helemaal blij mee. Nog niet in elkaar gezet, omdat we nog bezig moeten met schilderen en behangen.