Eindelijk gisteren wezen shoppen met m'n schoonzusje. Ze is bijna 18 weken en had echt heel hard nieuwe broeken nodig. We zijn gestrand bij Belly-B in Amersfoort. Ze heeft meer dan een uur van alles gepast en heeft uiteindelijk een leuke spijkerbroek, een 3/4 broek, een linnenbroek en een gaaf jurkje geshopt! Wat een geweldige, top winkel is dat Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk mag
Ken de winkel niet maar leuk dat "jullie" zijn geslaagt daar Hopelijk mag jij daar ook snel gaan rondneuzen voor kleding Moonie
Ze hebben dezelfde kledinglijn als ONLY en VERO MODA maar dan heet het MAMA-licious. Helemaal super! www.belly-b.nl
Ik heb even gekeken op de site en het ziet er allemaal erg leuk en hip uit! Zitten er ook nog mooie prijskaartjes aan? hihi.. Meestal zijn dat soort zaken toch weer net ietsje duurder.. Paar weken terug was ik bij Prenatal en bij miss etam maar ik kon niet echt wat vinden na mijn smaak :S
Kijk eens bij wehkamp! ik heb het net ontdekt en heb er gelijk een leuke broek besteld, was de volgende dag al binnen, en hij is super! normaal vidn ik die zwangerschapsbroeken net aardappelzakken, maar deze is heel trendy, leuk model en zit heerlijk! dit is mijn derde zwangerschap, maar mijn eerste echte zwangerschapsbroek die lekker zit en leuk is naar mijn zin! www.wehkamp.nl liefs Pjetje
Ik vond het goed betaalbaar. Vergelijkbaar met ONLY! o.a. spijkerbroek was 45 euro, linnenbroek was 25 euro, hempje 12,95
Oke dat gaat nog! Ik heb laatst een leuke site gezien en daar was 80 euro voor een broek de gemiddelde prijs, dat is me net iets te! Maarja, ik heb nu nog 6 zw broeken hahah, ook nog van mijn vorige zwangerschap. Maarja, de zomer komt er ook nog aan he, dan kan ik mooi weer inslaan. Ik zag dat ze in Nijmegen ook een winkeltje hebben, dan moet ik daar maar eens gaan kijken.