Goedemorgen allemaal! Ik heb een vraag. Ons dochtertje van 1 jaar wil nog steeds erg graag in de schommelstoel. Ons dochtertje is wat zwaarder (+- 10.5 kilo) en het stoeltje is tot 11 kilo. Je merkt dat het stoeltje het niet meer zo lang houd. Als ze recht op gaat zitten, merk je dat het stoeltje het eigenlijk niet meer houd. Weten jullie een stoel die vanaf nu goed beschikbaar is?? Het liefste dat je haar ook vast kan zetten. Ik zit er ook aan te denken om er zo'n nijntje stoel bij te halen maar ik vind het ook wel makkelijk als ik haar vast kan zetten als ze voor de tv zit. Iemand een idee?? Liefs
Nuna leaf is tot 18 kilo. Alleen deze is met klitteband vast te maken. Dus zou je apart een tuigje moeten kopen. Hij staat nu op de kamer van mn dochter en ze zit er soms nog in te chillen
ik zou dan voor een echte schommel gaan, als je de ruimte hebt, hier heb je de komende jaren tenminste nog wat aan. en met tuigje dus eeruit klimmen gaat niet.
Bij de ikea verkopen ze echte schommelstoeltjes (volgensmij bedoel jij een wippertje?) Alleen omdat die van de Ikea een echt schommelstoeltje is kun je het neit vastzetten en zit er geen tuigje aan.
wauw met die koe zou mn dochter echt helemaal uit haar dak gaan hahaha zie het helemaal voor me, denk dat ze in no time op de kop ligt zo wild is ze soms!!
Haha ja ze zijn er hier ook helemaal wild van. Ik zet hem meestal in de box om te voorkomen dat de ander eronder zit met de voetjes