Schommelstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mom2be88, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hoi dames,

Hebben jullie een lekkere schommelstoel in de babykamer? En zo ja welke is een aanrader om lekker in te zitten en te voeden?

Ik hoor het graag!

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier de schommel-Poang van ikea, 4 jaar op gevoed en geschommeld, heel fijn :) Nu wordt er nog iedere dag op voorgelezen.

3. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hi!

Ik heb ook vanaf het begin een schommelstoel in zijn kamertje, maar het is er een gewoon van een (brocante) markt! Zit er niet heel veel meer in, maar is super leuk!

4. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Hier ook de Poang van de Ikea, die zit prima.
    Ik heb hem wel niet op het kamertje staan, maar in de woonkamer. Kunnen we 's avonds een beetje schommelen en liedjes zingen...Ik moet wel zeggen dat mijn meisje nog niet graag stilzit bij mij op schoot, dus heb er nog niet veel gebruik van kunnen maken, behalve om te voeden soms.
    Onze avonden bestaan meestal nog uit rondwandelen met haar op de schouder, haha :) (Ze is nu 4 maanden)
    Lijkt me zo fijn om die stoel ooit te kunnen gebruiken om verhaaltjes voor te lezen.

5. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Hier eentje via Marktplaats. Wel blij mee geweest, inmiddels niet meer als zodanig in gebruik maar er hebben heel wat voedingen in plaatsgehad. Wel even op de rugleuning letten, die van ons bleek met de dunne spijltjes niet fijn te zitten dus schapenvacht over de leuning, dat zat wel fijner.

6. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga eens kijken wat het uiteindelijk gaat worden

Deel Deze Pagina