Hallo, Ik heb op 24 april voor het laatst gemenstrueerd en ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Ik voel ook niet alsof ik het ga worden. Heb vannochtend een test gedaan en deze gaf negatief aan ....wat is verstandig om te doen??? Groetjes Karin
Een test is op zich redelijk betrouwbaar, maar ik zou over een paar dagen nog eens testen. Misschien heeft je lichaam nog niet voldoende hcg aangemaakt. Of even bij je ha langs, want misschien is er een andere oorzaak. Succes!
een test is geloof ik voor 99 procent betrouwbaar, en ik denk dat een huisarts je ook zal zeggen nog een paar dagen te wachten en dan nog eens te testen.
ik zou ook nog een paar dagen wechten en dan de test opnieuw doen geeft deze nog steeds negatief aan dan zou ik is een afspraak maken met je huisarts desnoods kan hij nog steeds je bloed testen op hcg dan heb je echt zekerheid groetjes
hoi ik was ook te vroeg met testen dus bij mij gaf hij de eerste keer ook negatief aan! het ligt er natuurlijk aan hoeveel dagen jou cyclus telt (wanner je nod is) ik heb een dag later ofzo getest en toen was hij wel postitief! heel veel suc6!
Ik testte bij 3 dagen overtijd positief, maar heel licht. Die test van Kruidvat gaf het beste aan. Clearblue en Predictor gaven nog nix aan. Maar ja het ligt denk ik een beetje aan de omstandigheden. Ben je bijvoorbeeld pas gestopt met de pil, of onregelmatig?