Ik heb een schommelstoel bij de Ikea gekocht en ben er tevreden over. Staat bij mijn dochter op de kamer en wordt hier regelmatig gebruikt.
) Sorry dames, misschien mijn titel is niet zo duidelijk. Ik bedoel dus schommelstoelen voor baby die werkt met batterijen of adapter.
Ik heb de nuna leaf maar nog niet in gebruikt. Had er eentje op batterijen maar mijn andere kids vinden deze geweldig dus zitten ze er steeds aan en wil niet dat ze traks hun zusje lanceren haha
Hahahha dus deze is elektrische schommelstoel? Ik zit ook te denken, de stoel met batterijen om de hoeveel tijd moet je de batterij vervangen.
wij hebben een graco schommelstoel voor de kleine meid. Geweldig en super mooi ding. Dochterlief zit/ligt er graag in. Zitten o.a 9 verschillende muziek melodieen in, vogel geluiden, zee geluiden, hartslag etc etc. Echt een aanrader !
wij hadden van fisher price de 1 2 3. superhandig want als je kleintje te zwaar word kan je het als normale schommelstoel gebruiken. ook kan je hem als wipstoel gebruiken. hij heeft 3 standen en muziek.
Hier de cradle swing van Fisher price, is een groot ding maar heel fijn voor de kleintjes. Vinden/vonden het beider heerlijk.