Hoi, ik wil misschien een schommelstoeltje aanschaffen mijn kleine huilt namelijk erg veel maar als ik hem wieg op de arm is hij soms stil. Dus nu had ik een stoeltje van fisher-price gezien de rainforest schommelstoel maar deze zijn erg prijzig dus is mijn vraag wat is jullie ervaring met zo'n stoeltje? xxx
Wij hebben ook zo'n schommelstoeltje van Fisher-Price alleen dan geen rainforrest en ook stukken goedkoper. Die was toen bij de Intertoys in de aanbieding voor 50 volgens mij. Ik kan nog geen ervaringen met je delen helaas Maar hij is er dus goedkoper!
Ik heb de rainforrest en vind hem geweldig, Kyra ook trouwens! Ze zit er heel graag in en vindt het rustgevend.
Wij hebben ook die van de fisher-price... Erg prijzig is hij zeker! Toen ik hem kocht vond ik hem gewoon leuk, maar nu achteraf denk ik bij mezelf had maar een kleinere compactere en goedkopere gekocht. Joris zit al zeker een maand niet meer in die schommelstoel omdat hij actief bezig wilt zijn en niet stil wilt liggen of geschommeld worden! Niet dat ik er spijt van heb gehad dat ik die toen aangeschaft had, heb er veel profijt van gehad!
Wij hebben er eentje kado gehad. En geweldig is dat ding. Hij beleefd er veel plezier mee en valt zelfs geregeld in slaap door het wiegen. Huilt ook minder moet ik zeggen want hij heeft e.e.a ondekt aan de schommelstoel. Echt een aanrader! Ladymama
ik heb er ook 1 gehad en hij was echt handig vooral bij de spuitjes zat ik vaak tot midden in de nacht met de maxi cosi te schommelen als ik stopte begon ie te huilen en toen dus de schommel stoel gehaald echt een geniale uitvinding alleen ben ik nu de stof ervan kwijt
ik vind die rainforest schommelstoel ook echt geweldig! heb al op marktplaats en ebay gekeken maar overal is ie even duur, jammer want ik vind het ook veel geld.
ik raad hem eigenlijk ook alleen aan als je meerdere kinderen wilt want vond hem ook best prijzi of je moet hem daarna op marktplaats zetten dan krigj je er nog wat voor
ik heb ook de goedkopere versie van de fisher price zo'n blauwe met een speelboog erboven en een trilstand erop was indd 50 euro zie ze bij toys r us en bart smit ook die trilstand vindt die van mij heel rustgeven
ik heb een fisher price smart stages die uit drie delen bestaat. Het is een elektrische schommelstoel voor de allerkleinste. een soort wipstoel en een normale schommelstoel als ze groter zijn. Hier een fotootje ervan Op deze manier kun je wel optimaal genieten. aangezien het toch veel geld is. ik heb hem voor 129,- bij prenatal, maar wie weet is hij ergens anders wel nog goedkoper. maar ik vind het zijn geld waard. onze kleine huilde in het begin ook veel. hier word hij heerlijk rustig van. valt zelfs vaak in slaap in dat ding.
in principe is die inderdaad wel beter omdat je hem ook kan gebruiken als je kindje groter wordt. die rainforest is echt alleen voor baby's. ik ga eens zoeken op internet naar een zo'n stoeltje!