Hoi dames, ik heb 1 mrt 5 dagen voor nod testje gedaan, heel licht streepje zichtbaar. Gisteren op 4 dagen voor nod nog eens getest, streepje was iets duidelijker. Vanmorgen 3 dagen voor nod getest, nu lijkt ie iets lichter. (heb helaas geen foto's, ben weekend weg) Kan dit, of is dit een voorteken dat het weer fout gaat? Heb trouwens kv2v5 gebruikt.. Liefs
hcg kan idd schommelen, maar het kan aan allerlei dingen liggen. hoeveel je hebt gedronken, hoe geconcentreerd je urine is e.d. hij moet ong om de dag oplopen
Dankjulliewel, ik heb besloten om het gewoon af te wachten en te hopen dat ik niet ongesteld word volgende week. Dan doe ik volgend weekend weer een test. En daarna wacht ik de echo van 15 maart wel af. Mijn lf is meestal 14 dagen. We zullen wel zien hoe het loopt Liefs
Volgens mij schommelt hcg niet, maar als je plasje iets minder geconcentreerd is heeft dat wel gevolgen voor de duidelijkheid van het streepje. Ook als je een andere test gebruikt kan uitmaken. Succes. Hopelijk snel een mooie test.