Hallo allemaal, graag wil ik advies van jullie.. Ik gebruik normaal de digitale ovulatie test van cb, maar ben er achter gekomen dat je de losse sticks niet kan kopen alleen een complete set.. Dit vind ik best duur elke maand 50 euro en ook zonde omdat je elke keer een nieuw apparaatje er bij krijgt. Nou wil ik eigenlijk volgende maand met goedkopere ovutesten gaan testen.. welke raden jullie aan? Heb gelezen dat de dipsticks van zw&k niet super zijn. Maar welke wel?
Ik gebruik de zw&k dipsticks en ter controle als de dipstick positief is de cb digital. Ben erg tevreden overzw@k. Als de dipstick positief is heb ik ook een smiley dus ze kloppen altijd.
oke maar ik heb gelezen dat die van z&k heel licht zijn en soms wat onduidelijk door dat ze zo licht zijn
Ik zelf gebruik nu al 3 rondes die van zwanger en kids, misschien blijven ze ietsje lichter voor je ei, maar een knaller haal je er echt duidelijk uit! Verder heb ik ook die van sensitest gebruikt, ook zeer tevreden over, en waarom die dure digitale kopen als je ze ook goedkoop kan krijgen toch
Ze blijven idd licht maar 1 of twee dagen heb je toch echt wel een knaller hoor. Zal ff foto voor je erbij zetten.
oke dan denk ik dat ik ook maar over ga op de zw&k heb net zitten kijken welke pakketten nemen jullie altijd?
Ik heb zo een voordeelpakket van 50 ovutesten dipstick en geloof 3 zwangerschapstesten midstream. Iets van 29,95. Marjan je wel even mee vooruit. Graag gedaan. Me de foto is het net ietsduidelijker.
Maakt toch ook niks uit als je maar een oploop ziet? Maar moet zeggen dat ik nu ook die van wondfo heb dus misschien vindt ik die straks wel beter. Die geeft nu al Eem duidelijker streepje
ik heb sensitest. De eerste keer dat ik ze gebruik. Vind de streepjes tot nu toe erg duidelijk, Maar zit nog wel 5-6 dagen van mijn ei af denk ik zo.
ik zat inderdaad ook te denken om deze set te bestellen, maar wacht nog even af met bestellen tot me nod.. als ik dan ongi wordt dan ga ik ze bestellen.. anders zit ik misschien wel met 50 sticks waar ik niks aan heb haha