Hoi hoi heb vandaag een kersenpit kussentje speciaal voor babytjes gekocht. De cherry belly baby. Deze zijn gevuld met lijnzaad ipv kersenpitten. Nu twijfel ik een beetje ivm de veiligheid. Soms worden de kersenpit kussen nl ontraden. Zijn er meiden die dit ook gebruiken? het kussentje zit weggestopt in weer een zachte knuffel dus lijkt me het gevaar op te veel warmte alweer een stuk minder. En vond het juist zo goed ipv een kruik die zou kunnen lekken.
mag je niet gebruiken. je gebruikt namelijk de magnetron en dat zorg voor kermhiit waardoor je kindje zich flink kan verbranden. een kruik als je die goed gebruikt zal nooit gaan lekken
Ik zou hem zelf eens een aantal keren uitproberen hoe warm dat hij wordt en of dat plaatselijk is.. Dit is voor krampjes hè? Ik had dat pas te laat gezien want mijn zoontje had dit ook en heb echt toen uit nood zelf ook een kersenpittenzak op zijn buikje gedaan (in een dekentje) de kruik was te groot en te zwaar en het hielp echt bij hem!! Maar heb dit dus eerst ook echt zelf gevoelt qua hitte enzo
je kunt ze blijkbaar ook in de oven opwarmen wat beter zou zijn. ook zit er een vrij dik knuffelbeest omheen zou dat ook niet zorgen dat het niet te heet is voor bij de baby?
Ze worden speciaal voor baby's gemaakt dus ik zou hem gewoon eens uitproberen! Was voor m'n zoontje echt een uitvinding geweest maar heb het dus met die pittenzak moeten doen
Ik heb een ander kan nu even niet op de naam komen En deze moet ook in de magnetron en mag je gewoon gebreuken Voor een baby. Allebei mijn kraamzorgen waren er ook weg van Bij Silver hebben we hem veel gebruikt lekker op haar buikje met haar voetjes er om heen dat helpt super tegen de krampjes Hadden toen een oudere kraamzorg en zei was helemaal weg van dat ding hebben toen ook een tweede gekocht omdat je ze niet zo snel weer mag verwarmen
Vriendin van die in Duitsland woont heeft ook speciale kersenpitkussentjes voor haar baby. Daar mag het dus wel gewoon....
ik heb em gisteren volgens de gebruiksaanwijzing verwarmd en daar kon ik mij in geen geval aan verbranden het was verre van heet. Wel lekker warm maar wat mij betreft zou het zelfs nog een beetje warmer mogen. Ga em dus gewoon gebruiken maar heb nog even om het zelf te testen want ons babytje is verwacht in augustus
ik gebruik er zelf ook een en mn kindjes ook in de winter (heeerlijk ) voor mn kindjes leg ik ze op de verwarming eind van de middag en als ze naar bed gaan is hij heerlijk warm doe er ook een fleece hoesje omheen . voor mn ukkie wat er aan komt gebruik ik eerst een gewone kruik en leg ik voor ze gaat slapen ook kersenpitkussen in t bedje zodat het lekker warm is voor der , ons huis is heel koud kan je stoken wat je wil ..