Ik heb wel een wiegje te koop alleen schommelt ie niet. Ik woon in omgeving Amsterdam. Mocht je toch interesse hebben mag je me gerust pben voor foto.
Hallo, Ik heb hier een hangwieg die er nog super goed eruit ziet. Helaas moet ik hem wegdoen omdat onze zoon er te groot voor is. Ik heb even geen foto maar het gaat om deze: Hangwiegen van Kindekeklein - unieke hangwiegen, hang-/sta wiegen en tweelingwieg. met een bruin/beige hemeltje (net als de lussen waar de houtenranden doorheen lopen). Er zit een bijpassend matrasje bij, hemeltje, een geperforeerde bodemplaat, een bijhorende trekveer, 4 gegalvaniseerde karabijnhaken, 4 ophangogen en 4 lengte-verstellers, 4 gesplitste en afgebonden touwen van jute met 4 lengte-verstellers, hangstokken en een schommelhaak (die er normaal gesproken niet automatisch erbij zit). Dus eigenlijk is hij helemaal compleet en hoef je niks erbij te halen. We denken aan een prijs van 120 euro. Laat maar weten of je het iets vind. Ik woon alleen helaas in de buurt van nijmegen. Groetjes Katrijn