Hoi dames, Wie heeft er gister Baby mama gezien op RTL5? Het ging over een vrouw (alleenstaand) met een T-vormige baarmoeder, waardoor zij zelf geen kinderen kon krijgen. Althans, het innestellen ging niet. Ze had wel vruchtbare eicellen enz. wat ik eruit begrepen heb. Ze had een draagmoeder gevonden. Eenmaal bij draagmoeder thuis, jeetje, wat zag dat huis eruit. Maar goed, vrouw ging akkoord dat zij de draagmoeder zou worden van haar kindje (haar eicellen zouden dan geplaats worden bij de draagmoeder. Draagmoeder en partner zouden dan voor de bevruchting zorgen). Draagmoeder belde later die maand op; Ze was zwanger (zei ze). Het ging uit met haar vriend en de onvruchtbare vrouw nam draagmoeder in huis. Draagmoeder gedroeg haarzelf erg raar. Uiteindelijk, wat bleek, ze heeft gelogen over haar zwangerschap om aan geld te komen. Dit had overigens niemand door. Ze moest zo genaamd overgeven, had zo'n soort van kussen onder haar buik gestopt. toen heb ik het maar uit gezet en ben wat anders gaan kijken. Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie deze film wel gezien? Hoe vonden jullie het? Ik vond het echt te ver gaan. Ok, het was maar een film, maar toch. Denk dat het voor sommige dames best schokkend is. Weet niet of hier iemand is die overweegd om een draagmoeder aan te nemen? Ik ben dan, gelukkig, via de gewone weg zwanger geworden. Maar voor mij is dit zelfs een schokkende film. Ok, het is maar een film, het is fantasie, het hoeft niet echt te zijn. Maar toch!!! ER zullen genoeg mensen zijn die, om wat voor reden dan ook, zo'n leugen wel verzinnen om aan het geld te komen.
Ik heb hem ook gekeken, maar vond hem echt tegen vallen. Maar goed uiteindelijk heeft ze alsnog een kind zelf gekregen.
Dat denk ik ook wel, alleen vraag ik me dan af hoe ze dat doen? Helemaal als diegene bij je thuis woont, dan zou ik toch echt meegaan naar de echo en verloskundige om het hartje te luisteren, lijkt me dat je er dan snel genoeg achter komt. Heb de film niet gezien trouwens.
Nou inderdaad. Je gaat toch mee voor controles en echo's? Ze had een echo laten zien, met 7 weken. Maar de baby was wel aardig groot voor een zwangerschapsduur van 7 weken...
Vage film... We hebben 'm een paar maanden geleden gezien, dus ik weet er het fijne niet meer van. Maar ik weet nog wel dat ik het echt een vage film vond... Snap de bedoeling ervan ook niet.
Een film is nou niet altijd rooskleurig, net als de realiteit. Films mogen best impact hebben en een blik op de realiteit werpen zonder dat iets altijd goed afloopt. Misschien is dit wel een waarschuwing voor alle vrouwen die niet zwanger kunnen worden en een dergelijke ingreep moeten ondergaan helaas, dat ze goed moeten opletten met wie of wat ze in zee gaan. En dat bedoel ik niet negatief maar op een goede manier.
Ach t is maar een film he Je hebt ook een film vanuit de andere kant, die draagmoeder die zwanger blijkt te zijn van een 2ling en dat het echtpaar die haar dus hebben gekozen, maar een van de 2 wil hebben
Nee dat snap ik dus ook niet.... Meen dat uiteindelijk beide kindjes bij de draagmoeder terecht komen, is een waar verhaal als ik me niet vergis
ik vond het wel een leuke film...niet te moeilijk, lekker voorspelbaar....misschien is de boodschap voor sommige mensen wel wat 'eng', maar dat zag ik er zelf helemaal niet in...
Ik vond het eigenlijk wel een hele leuke film! Heb er echt om kunnen lachen. Zo is er op elke film wel wat aan te merken denk ik.
Ik heb gelachen om de film! vooral met dat zingen.. Maar verder zal er wel een boodschap achter zitten. Dat niet ieder mens altijd even betrouwbaar is. Verder leuk!
Tja, ik vind veel actiefiloms veel schokkender. Dit vond ik gewoon vallen in de categorie: domme, hersenloze film...