schone kleding mee naar psz?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door butterfly1984, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Morgen gaat onze dochter voor eerst naar de psz.
    Nu gaat het om 2.5 uur.
    Is het dan nog nodig om schone kleding te geven?
    Dacht het zelf niet, maar weet eigenlijk niet van hoe en wat!:)

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zou het wel doen, kan zo veel gebeuren in 2,5 uur :) Dan kun je het maar beter gewoon bij je hebben.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik deed in de tas altijd een luier, schone onderbroek, broek en shirt.. just in case!! (en met het zindelijk worden deed ik er ook nog een paar schone sokken bij)

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik geef altijd schone kleding mee ook al is het mmaar zokort
    je wet maar nooit nu gaat mijn zoontje een hele dag en een halve dag maar toch

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter gaat volgende week ook beginnen en heeft daar dan een hokje waar een tasje inzit met schone spulletjes, laat het daar gewoon liggen.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij geven een extra luier mee en verder niets. Maar door ervaring weet ik inmiddels dat ze op de psz bij ons wel wat reserve kleding in de kast hebben liggen dus bij een ongelukje/valpartij o.i.d. die dan aangetrokken kunnen worden. Dit was ik dan zonodig thuis uit en neem ik de volgende keer weer mee. In de tijd dat mijn zoontje net zindelijk aan het worden was gaf ik wel vaak een extra onderbroekje en broek mee, maar dat is een maand of 3 geweest.

7. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    PSZ is gelijk aan de eerste kleuterklas hier en in de klas zelf hangt er voor alle kindjes een zakje met broek, onderbroek, t-shirt en sokjes in. Anders zit er nog sowieso een onderbroekje in hun schooltasje voor in de opvang. Is altijd handig voor moesten ze een 'ongelukje' hebben. Zelfs voor een paar uurtjes...

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ligt er denk ik een beetje aan hoe lang je dochter al zindelijk is en of ze gevoelig is voor spanning ( durft ze goed aan te geven dat ze naar de wc moet)
    Geeft het gewoon voor de zekerheid mee, kwaad kan het niet toch?:D

9. Tink

Tink Niet meer actief

De psz heeft ook wel wat in de kast liggen, maar ik stop altijd een reservesetje in de tas. Voor jeweetmaarnooit ;)

Deel Deze Pagina