We gebruiken nu Neutral. Binnenkort wil ik het parfumloze wasmiddel van AH eigen merk proberen (scheelt behoorlijk in prijs). Ik was erg tevreden over ons 'oude' wasmiddel met parfum, maar helaas krijgt onze dochter daar uitslag van
Wij gebruiken neutral en ah parfumlose wasmiddel. Ik heb eczeem en een parfum allergie. De was wordt er gewoon schoon mee. Ik mos de heerlijke geurtjes van de wasverzachters die ik eerder alrijd gebruikte wel, maar dat is geen optie meer.
je kan ook proberen de dosering te verlagen. Meeste moderne wasmachines hoeft helemaal niet zoveel wasmiddel in. evt extra spoelbeurt kan ook helpen. Iest met veel vlekken gooi ik altijd meteen in een sopje met groene biotex, dan is het meeste er al uit voor het in de was gaat.
Zag laatst iets bij koffietijd.. Seepje heette het geloof ik. Niet geprobeerd maar misschien is het wat. Wel duur..
Vergeet niet om bij vlekken voorwas te gebruiken. Anders is het heel lastig om vervelende vlekken eruit te krijgen
Zelf krijg ik bij bepaalde wasmiddelen ook last van een droge huid en eczeem. Maar juist sinds we Ariel en als wasverzachter Robijn gebruiken heb ik hier geen last meer van. Echter als mijn moeder een keer iets gewassen heeft bij haar met ander middel heb ik direct weer last van eczeem.
Hier gaat het goed met gewone wasmiddelen zolang ik maar schoonmaakazijn in het wasverzachter bakje doe. Dit haalt de zeepresten goed uit de was en maakt de was zachter
Ik gebruik ook altijd Neutral, wel jammer van de luchtjes inderdaad maar anders krijgt mijn oudste zoon heel erg eczeem. Ik koop de neutral bij de Nettorama en dat scheelt behoorlijk. Gelijk per 4 flessen en dan betaal je voor een fles ongeveer 3.
Ik vind allebei belangrijk! Mijn dochter heeft eczeem en daar door ben ik Neutral gaan gebruiken, nu maak ik zelf wasmiddel van Marseillezeep-vlokken Marseille zeep / vlokken | VitexNatura Natuurlijk gezond! (laatst heb ik wel even een pak wasmiddel van Klok gekocht omdat ik het idee had dat de was niet goed schoon werd, maar dit kan ook aan mijn machine liggen die krijgt mankementen.) Mijn dochter heeft de pech dat ik een gevoelige huid heb en mijn man hooikoorts heeft daardoor heeft zij eczeem, gelukkige via de dermatoloog de juiste zalf gekregen en het is nu veel beter.