Eventjes een vraagje in dit topic. Ik doe op dit moment de MBO BOL opleiding verzorgende IG niveau 3/4. Mijn vraag is eigenlijk hoe dat gaat met mijn zwangerschap, ik heb afgesproken dat ik de studie onderbreek van september tot januari na de kerstvakantie. Wat gebeurt er dan met je studiefinanciering Wordt die stopgezet? Of wordt het als een uitloop op je studie gezien? Zelf heb ik nog geen studievertraging opgelopen. Groetjes, Denk vraag het toch even omdat het best een dure tijd is, en het best nog wel een bedragje is dat je mist.
Ik denk dat je daar het meest duidelijke antwoord op krijgt als je gewoon even met DUO belt, ik denk dat je gewoon je stufi houdt zolang je het maar netjes opgeeft. Ik moest tijdens mn HBO studie meerdere rug operaties ondergaan en heb toen gewoon verlenging van mn stufi gekregen door medische redenen, ik denk dat dit hetzelfde geregeld zal worden Als dat het geval is dan heb je wel een studie adviseur of vertrouwenspersoon op school en een doktersverklaring nodig en dan kunnen ze dat meestal gewoon voor je regelen, maar aangezien er zoveel is veranderd wat stufi betrefd zou ik echt gewoon even gaan vragen bij DUO Succes! Liefs, Hopefulness
Ik zou als ik jou was ook even naar DUO bellen en de situatie uitleggen. Volgens mij word je stufi niet stop gezet.
Bedankt voor de reacties, ik heb donderdag een gesprek op school met iemand die mij ondersteund de komende tijd. Zal het hem even vragen en voor de zekerheid daarna DUO nog even bellen. Zal nog wel even terugkoppelen hier, zodat iemand anders er bij de zoekfunctie ook wat aan heeft. Allemaal voor zover bedankt voor de reacties! liefs,