School Kiezen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door verkademeid, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verkademeid

verkademeid Nieuw lid

18 nov 2013
    1
    0
    0
    Haarlem
    Mijn kind is nog niet zo heel oud. Maar ik woon in Haarlem-Oost en ik hoor al verschillende moeder al over het inschrijven van hun kind. Zelf weet ik nog niet goed bij welk school ik mijn kind in moet schrijven. Want ik heb te weinig ervaring mee met de basisscholen in Haarlem. Kan iemand mij de ervaringen of meningen over drie scholen die ik op het oog heb. Veronica School, Sint Bernardusschool en de Franciscus Xaveriusschool?:(

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.268
    11.879
    113
    Ik kan geen gericht advies geven op die scholen. Maar ga er kijken en ga naar de informatieavonden zou ik zeggen. Dan krijg je een indruk en kan je beter een keuze maken.
    Zit je kind op een PSZ of kinderdagverblijf? Dan kan je ook nog kijken waar vriendjes naar toe gaan en of je je kind graag daarmee in een klas laat zitten.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Als eerst zou ik de websites bekijken. Daarna zou ik een afspraak maken op alle drie de scholen dan krijg je een gesprek en rondleiding. Van te voren goed vragen op papier zetten die je wilt weten of die je opgevallen zijn vanaf de website.

Deel Deze Pagina