School/opvang

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Amarens, 30 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    wat is er zo negatief aan dan? dat de hele school er op dit moment anders uitziet? niet iedere school bied dezelfde mogelijkheden als bij jouw misschien het geval is.
    Mij lijken het allemaal realistische dingen waar TS een afweging in moet maken voordat ze haar zoon naar school laat gaan.

2. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Nee, ik meen het. Het gaat vooral om het feit dat vele werkgevers al vanaf dag 1 meteen gezegd hebben dat uren gemaakt moeten worden. Toen was nog helemaal niet duidelijk hoe lang het ging duren. Dan zou nog helemaal niet bekend moeten zijn wat de financiele situatie zou worden. Maar vanaf dag 1 niet met medeleven, begrip en meedenken komen, maar gewoon alles blijven eisen, dat vind ik geen goede houding.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.945
    113
    Vrouw

Hier gaat het ook zo hoor, en ik hoor van veel vriendinnen hetzelfde.
    Heel fijn! :thumup:

tuc vindt dit leuk.
  4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb zo alles eens doorgelezen en ik zou je kinderen gewoon brengen. Zeker omdat je aangeeft dat je het psychisch zwaar vindt. De maatregelen zijn verlengd en gaan misschien nog wel langer duren. Dat betekent dat je het nog een tijd langer vol moet houden. Kijk wat hij daar voor nodig hebt en wat kan en mag. En trek je daarbij niets van andere meningen aan. Niemand kan in jouw hoofd kijken, in jouw situatie en weten wat jij nodig hebt. Dus gewoon doen waar jij behoefte aan hebt om het vol te houden en wat past in de mogelijkheden.

1981Mama en Syane vinden dit leuk.
  5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mijn jongens gaan 3 dagen in de week naar de bso. Dezelfde dagen waarop ze normaal voor en naschoolse opvang hebben.
    Kreeg de keuze voor opvang vanuit de gemeente of naar bso. Gekozen voor bso vanwege bekende leidsters en gebouw. Oudste maakt daar zijn huiswerkopdrachten met een Chromebook van school. Fijn, want dan hoeft het thuis niet alsnog te gebeuren.

Man en ik beide vitaal beroep.

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Daarom staat er ook evt in mijn bericht en dat ze er dan nu al over stressen XD

Syane vindt dit leuk.
  7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Klein

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Apart dat er dan nu zoveel kinderen op school zijn. De school waar onze opvang aan gekoppeld is is ook klein en daar komen nu max 3 kinderen per dag

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    op de ene school zullen natuurlijk meer mensen in vitale sector werken dan op de andere school..
    en misschien werken er bij jullie school wel veel ouders in de vitale sector maar hebben ze bijv zelf een oplossing qua opvang gevonden?
    of bieden ze op andere scholen ook opvang aan kwetsbare kinderen en op jullie school nog niet?

bij onze school zitten namelijk ook 2 kinderen uit een kwetsbare familie.

sillies vindt dit leuk.
  10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    Mijn dochter gaat 3 dagen per week naar de bso. Zowel mijn man als ik hebben een vitaal beroep en moeten gewoon werken. Daarom moet onze dochter wel opgevangen worden.
    Het is ook nog eens leuk voor haar. Daar kan ze lekker met andere kinderen spelen.
    Ik voel mij echt totaal niet schuldig of zo. Ik ben juist hartstikke blij dat wij gebruik mogen/kunnen maken van de bso.

Deel Deze Pagina