Mijn kind gaat 1 X in de week naar de Psz ik heb het stop gezet om verschillende redenen. Maar nu wil ik even weten hoe jullie zouden reageren op dit punt. Gister was mijn kind weer op zijn Psz en hij had blijkbaar een klein ongelukje kan gebeuren! Hun hebben hem een nieuwe onderbroek gegeven en het aan mij vermeld. Thuis aangekomen miste ik een reserve broek die ik daar zeker weten in gedaan had. Was al wat later dus besloot ik vandaag op te bellen of hun hem eventueel hadden. Na enig zoeken kon de beste medewerker mij vertellen dat er nog een jongen was die ook een ongelukje had en die is met de broek van mijn kind naar huis gegaan. Ik gaf gelijk aan dat ik niet op prijs stel dat mijn kind zijn kleding daarvoor word uitgeleend zonder mijn medeweten. Er kwam geen excuses niks alleen dat dan zijn kleding waarschijnlijk bij de omkleed kleren lag en dat hij de ouders ging bellen dat die broek terug moest. Ben ik nou te hard of wat? Het is geen dure broek ofzo en zou het ook wel gedaan hebben als ze het mij vroegen. Het gaat mij nu erom dat als ik het niet gevraagd had ik ook waarschijnlijk mijn broek kwijt was.
Phoe, daar heb ik me nooit druk om gemaakt. Dochter had ook al wel eens een foute broek aan als ze terugkwam van de onthaalmoeder. Dan waste ik die gewoon, en gaf ik die de volgende keer weer terug. Omgekeerd ook altijd haar kleren teruggekregen als die bewust of onbewust met andere kindjes mee naar huis gingen. Zo'n ramp is dat toch allemaal niet?
Het is ook geen ramp. Het gaat me er meer om dat er spullen uit zijn tas zijn gehaald en dat het niet tegen mij is gezegd. Dat vind ik apart. Ik heb dit soort dingen ook nog nooit meegemaakt en misschien spelen mijn hormonen ook wel redelijk mee omdat ik al 5 weken ziek op mijn bed lig. Daarom dacht ik ga jullie mening is vragen
Gut het is mensenwerk daar en misschien waren alle broeken in de maat van dat jongetje op. Geeft toch niet als ze dan even een broek uit jouw tas pakken en het dan waarschijnlijk vergeten zijn te zeggen? Misschien even niet zo handig, maar ik zou er geen topic op ZP voor openen... En je zoontje gaat toch al van de psz af lees ik, dus waar maak je je dan nog druk om?
Nee ik vind dit geen drama. Ik zie al voor me hoe het gebeurd is: 2 kindjes met een natte broek, ze halen de tasjes leeg en dan krijgen ze per ongeluk de verkeerde broek aan.
Minst het petit bateau was had ik mij niet druk gemaakt Maar mij dochter draagt alleen petit bateau dus ik zou later zoiezo achteraan gaan wie dat heeft en zeggen dat ik in vervolg het niet wil omdat het dure merk is. Als dat vaker gebeurt en ook andere dingen dan is misschien andere verhaal: weer niet waarom je heb psz stopgezegt?
ze vragen 75 euro voor 1 dagdeel in de week en moet ook de vakanties doorbetalen. Daarbij gaan ze nu nog hoger. de medewerkers van het bedrijf dus de klantenservice zijn ook niet vriendelijk. De meester en juf daarentegen wel gelukkig. Hij is zindelijk maar ze hebben te weinig tijd om met de kleine man even naar de wc te lopen omdat de deur zwaar is. En als laatste zit er een trap in hun lokaal waar ze de hele tijd op en af kunnen springen en die je niet kan beveiligen omdat dat bij het lokaal hoort.
Het zal vast niet met opzet zijn gebeurd. Ze hebben vast per ongeluk twee broeken verwisseld bij het verschonen. En mocht het wel met opzet gedaan zijn, hadden ze dat andere kindje dan in zijn blote billen naar huis moeten sturen? Die broek krijg je wel weer terug, je wast hem en dan geef je hem weer aan je zoontje mee. Ik neem aan dat je geen nette dure merkkleding aan de psz geeft als reserve. Dus ik zie het probleem niet zo. Drama om niks...
Het feit dat je niet met de klantenservice overweg kan, heeft niks te maken met hoe ze met jouw zoontje omgaan op de psz. Ik neem aan dat het belangrijker is dat er goede leiding is en dat ze goed met de kinderen omgaan, dat je zoontje het leuk vindt, enz. Te weinig tijd om naar de wc te lopen, lijkt me stug. Ze hebben meer werk van het verschonen van een natte broek, dus dat zullen ze vast willen voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat ze soms niet op stel en sprong met hem naar de wc kunnen rennen. Er zijn meer kindjes, die aandacht nodig hebben. Als je kindje dan net zindelijk is, zit een ongeluk in een klein hoekje. Bij ons op de psz zat ook een klimtoestel met een trap in het lokaal of een speelzoldertje. Ja, en? De leiding let heus wel op, het is bedoeld om op te klimmen. Moeten ze er dan een traphekje voor doen? Ik denk dat je het wat meer moet loslaten. Ergens anders gaat het niet precies zoals jij het wil. Dan kun je je heel druk maken om onbenullige zaken, maar daar heb je alleen jezelf mee. En je kind, als je hem om zulke redenen van de psz haalt, terwijl hij het er wel naar zijn zin heeft.
Nee dat heb ik niet gezegd. Sowieso hebben ze daar kleding op de Psz. En verder zit alles in je eigen rugtas. Dat kindje had sowieso de broek echt wel aangenomen als ze het hadden gevraagd. Blijkbaar lezen veel mijn bericht verkeerd opofferen niet totaal. Dus als mijn spullen van mijzelf bij jullie in de buurt liggen en jullie hebben dat net nodig maar ik ben even naar de wc ofzo dan mogen jullie het ongevraagd mee nemen? En het later weer terug geven. Nogmaals ik ben blij met de meningen aangezien ik er zelf om gevraagd heb en ik het ook uit andere hoeken wil zien maar sommige lijken zich wel gelijk aangevallen te voelen door alleen maar een vraag. Is dit forum niet ervoor om informatie in te winnen en ervaringen uit te wisselen?
Er werd mij gevraagd wat de andere issues waren. En jij kent de situatie niet. Maar hebt wel al een mening over het feit dat ze vast wel tijd hebben om met mijn zoontje mee te gaan. Of hoe die trap eruitZiet. Die trap is niet een gewone trap om even naar zolder ofzo te gaan maar loopt over het gehele lokaal zodat als je binnenkomt je de trap af moet om naar het speelgedeelte en leslokaal te gaan onbeschermd en zonder leuningen dat vind ik gevaarlijk voor kinderen van die leeftijd.
Ik neem aan dat ze de broek niet met opzet uit je tas hebben gehaald en een ander kind hebben aangetrokken. Of hebben ze dat gezegd? Ik ga ervan uit dat ze spullen uit tassen hebben gehaald, dat er meer kindjes verschoond moesten worden en dat ze per ongeluk een kind de verkeerde broek aangetrokken hebben. Ja, en? Dat kan gebeuren. Je kunt er boos om worden en je druk maken om het feit dat een ander kind de broek van jouw zoontje nu aan heeft. Of denken: Oke, is per ongeluk gebeurd, die broek komt wel weer terug. Het is maar mensenwerk. Als ze de broek met opzet uit je tas hebben gehaald, dan hadden ze dat inderdaad achteraf wel even kunnen vertellen en uitleggen. Waarschijnlijk heeft degene met wie je gebeld hebt niet geweten hoe het precies gegaan is. Moet je je dan uitgebreid verontschuldigen, als het per ongeluk gebeurd is? Ik vind dat je overdreven reageert, wat een drukte om een broek. Je vraagt om onze mening en dat is de mijne. Ik denk dat je jezelf een beetje aangevallen voelt, omdat je niet de reacties krijgt die je had gehoopt. Een forum is inderdaad bedoeld om ervaringen uit te wisselen en om info te vragen. Die krijg je toch?
Ik baseer mijn mening op wat jij schrijft. Je had niet verteld hoe de trap eruit ziet, alleen dat er een trap zit. Maar ik neem aan dat je die trap gezien hebt, toen je bij de psz kwam kijken? Ik vind het een beetje een vreemde reden om je kind daarom van de psz te halen, dan had je hem beter meteen naar een andere kunnen doen. Nu is je kindje gewend en vindt hij het leuk, mag hij ineens niet meer gaan of moet hij ergens anders weer wennen. Jij schrijft dat ze niet met de kinderen naar de wc gaan. Dus je veronderstelt dat ze alle kindjes constant in hun broek laten plassen? Als dat zo zou zijn, dan moet je inderdaad een andere psz zoeken.
Ik voel mij niet aangevallen ik bedank ook voor de meningen heb ik al meerdere keren aangegeven omdat ik het dan in een ander perspectief kan zien. Wat betreft die trap ze zaten eerst niet in dit gebouw maar in een ander gebouw. Ze zijn pas dit jaar naar dit gebouw gegaan en toen heb ik het even aangekeken. Daarbij mijn kind is idd gewend maar de schoolvakantie komt eraan en dan mag hij na de zomervakantie binnen 2 maandjes naar de basisschool dus doe hem niks te kort daarin. Maar goed het ging over de broek en verder ga ik niet in op de discussie over de andere zaken er werd mij gevraagd waarom ik mijn kind daarvan af haal en daarop heb ik antwoord gegeven. Ook ik ben geen perfecte moeder en handel naar hoe ik denk dat het goed is voor mijn kind net zoals ieder ander moeder. En soms sla ik de plank mis dat kan maar dat is dan weer een leerpunt die ik mee kan nemen voor de volgende keer!
alleen nog het gedeelte van de wc gaan. Ik schrijf dat ze niet de tijd hebben om mee te gaan altijd. Tuurlijk hebben zij ook een moment dat alle kindjes naar de wc gaan maar als ze daar tussen door nog willen dan zitten ze met een probleem en geven ze ook aan dat ze het te druk hebben.
Hopelijk krijg je de broek nog terug. Ik zou er zelf weinig problemen mee hebben. Het is maar een broek. Dit denk ik ook als het petit bateau of wat dan ook is ... Kinderen en dure kleding en spullen gaan m.i. nou eenmaal niet zo goed samen. Dus ik moet niet zeuren als iets stuk of kwijt raakt ... als ze wat ouder zijn dan zal ik hier vast anders over denken, maar ik heb het nu over een 1-jarige en een 3-jarige.
Ik ben nu wel bijgedraaid ook door jullie meningen. Het maakt mij niet uit dat andere kinderen mijn zoon Zijn kleding aan hebben. Ging mij er gewoon meer om dat het uit zijn rugtas is gehaald en dat er niks over gezegd is. Maar zie ook wel in wat jullie zeggen over dat ze het vergeten kunnen zijn om te zeggen en dat er idd misschien een tekort aan broeken was voor het jongetje.
Ik zou het ook niet zo fijn vinden als iemand anders opeens de kleding van mijn kindje aan heeft, helemaal niet als niemand het even kan zeggen (gaat natuurlijk niet als het per ongeluk was) en ik geen sorry of ik snap het te horen krijg als ik aangeef dat ik dit niet fijn vind. Het klinkt wel alsof de leidsters hier vrij laks mee om zijn gegaan. Verder is het natuurlijk wel snel opgelost en gewoon verder gaan Zoals de rest al zei het kan ook een foutje zijn geweest.
Ik zou me daar echt niet druk over kunnen maken. Toen mijn oudste op de creche zat had hij een keer een totaal andere garderobe aan en een ander jongetje zijn kleding. Ze hadden het in het verkeerde mandje gelegd. Er was wel een keer een jas van mijn zoon zoek destijds maar had een andere moeder per abuis in de tas van haar kind gestopt. Ze kwam hem de andere dag persoonlijk brengen want ze was op de creche wezen vragen van wie het was.