Mijn dochtertje van 3jr sinds zondagnacht ziek, ze wilde zondag al niet veel eten. 's Nachts kwam ze bij mij in bed en gek ademhalen alsof ze moest spugen weer naar d'r eigen bedje gebracht en toen zei ze dat ze moest spugen emmertje en voornamelijk gal kwam eruit, ze heeft voor de rest wel door geslapen met de slaapkamerdeuren open zodat ik d'r toch hoor. Ik heb d'r niet getemp. heeft ze al zo'n hekel aan en ze gloeide nou dan heb ik dat niet nodig. Vandaag overdag de hele dag op de bank gelegen, wel gedronken en wat pepernoten en chocolade gegeten (wat er in zit, zit er in) sinds eind van de middag veel geslapen (gelukkig) vanavond een zetpil gegeven zodat ze lekker kan slapen ze gloeit wel weer, maar het virus moet eruit. Manlief voelt zich ook al niet fit en zelf begin ik nu ook te gloeien, zit er een virus in de lucht?? Ze heeft trouwens vorige week bij nichtjes gespeeld waarvan 1 er waterpokken heeft, ze heeft zelf nog geen 1 kinderziekte gehad.
Het is weer de periode van allerlei kwaaltjes die heersen dus het zou best kunnen dat jullie ook wat hebben opgelopen. Hier ben ik zelf al twee weken bezig over een fikse verkoudheid heen te komen maar dat lukt nog niet echt. Op de psz van onze zoon heerst waterpokken en rs. In de gaten houden, evt tempen en goed laten drinken. En als je iets niet vertrouwd hewoon de ha bellen. Beterschap en sterkte!
Het gekke is ze krijgt allerlei vage virussen mee maar nog geen enkele kinderziekte terwijl ze 1,5 week geleden bij het nichtje was die vorige week de waterpokken had en een ander kindje die er was heeft het ook gekregen. Je zou denken dat een kind van 3 al wel een kinderziekte gehad moet hebben of ik krijg straks alles in tweevoud.
Er heerst wel weer iets, volgens mij. Jelle heeft het van donderdag op vrijdag gehad. In de nacht een keer of 6 gespuugd en in de ochtend nog 2 keer. Daarna heeft hij nog de hele ochtend en middag op de bank gehangen. Om 16.00 sprong hij overeind en riep: ik ben weer beter! En ging weer spelen... Ik heb hem de hele dag Door in elk geval laten drinken. Ook had ik 2 cracker bij hem neergezet, dan kon hij in elk geval wat eten als hij wilde. Maar vooral drinken is belangrijk. Zelfs als het er vrijwel meteen uitkomt nemen ze er toch iets van op. En daarbij komt ook nog dat spugen met een lege maag helemaal vreselijk is.
Wat dacht je.. het is bijna winter.. Natuurlijk heerst er van alles Bij mijn dochter op school heerst er waterpokken, krentenbaard en roodvonk. Iedereen is uiteraard verkouden, heel wat hebben griep en zelf loop ik ook alweer 1.5mnd te kwakkelen .
Niet lullig bedoeld hoor, maar natuurlijk zit er een virus in de lucht en wel meer dan ééntje ook, het is herfst! Elke herfst steken er verschillende virussen de kop op en dat gaat nog wel even door in de winter. Weinig aan te doen helaas. Hier zijn we ook bijna nooit ziek behalve tussen okt en feb. Sterkte!
Goede kans dat je dochter een dezer dagen waterpokken krijgt. Waterpokken hebben een incubatietijd van zo'n 3 weken.
Tsja hier is het ene virus de deur nog niet uit of mijn zoon komt alweer met een nieuw virus thuis... heerlijk de wintermaanden
Onze zoon is 3, 5 en heeft ook nog nooit een kinderziekte gehad (nou ok de 6e ziekte dan nav een vaccinatie) Ik wacht rustig af hahah Het is vrij hardnekkig wat hier hangt. Het gaat al drie weken op en af. Denk je dat het over is en dan word je de volgende dag weer wakker met een verstopte neus of buikpijn. En aangezien we hier allevier last van hebben is het een pittige periode
ik word zowel thuis als op mn werk omringt door spugende kinderen (net weer opgeruimd..) , koorts, en nacht terrors. en zelf zijn we ook niet helemaal lekker... helaas...