Partijtje met of zonder rest van je kids er bij?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Jucade, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wil weten als jullie een partijtje geven voor je kind, zijn je andere kinderen er dan ook bij?

2. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik was vroeger altijd bij het partijtje van mijn broer en zus en vond dat erg leuk. Dus bij mijn kinderen mag dat ook!

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij waren altijd bij elkaars partijtjes en vonden dat alledrie leuk; zal hier dus ook zo zijn.

4. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Vanaf dit jaar is het apart.
    Mijn dochter is nogal.iemand die graag de aandacht vraagt en vorig jaar op het feestje van onze zoon was hij best verdrietig dat zijn zus dat had gedaan.
    Zij bepaalde de sfeer en wat er gebeurde.
    Dus vanaf dit jaar niet meer op elkaars feest.
    Mijn zoon vindt het niet zo erg dat hij niet naar zijn zus der feestje mag hoor al die meiden vindt hij niks ;)
    Zo staat de jarige dus volledig in de aandacht

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben het nl vorig jaar ook zonder de tweeling erbij gedaan, de meeste aandacht gaat anders naar die 2, en het is immers zijn feestje.
    Ik vroeg mij af of er dus meerderen zijn die dit doen.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ligt een beetje aan de leeftijd.
    De feestjes van mijn zoon zijn zonder zijn zusjes geweest. Dit jaar is ze wel mee geweest.
    Hij ook bij haar feestje, maar dat kwam vooral omdat we naar een indoor speeltuin gingen.

7. adi

adi Niet meer actief

In dit geval zou ik het weer zo doen.

Wij gaan dit jaar 3 kinderfeestjes doen voor de drieling.
    Ik denk dat meisjes ook elkaar zullen uitnodigen, maar mijn zoon wil graag een jongensfeestje. Dat zal betekenen dat zijn zusjes er niet bij mogen zijn.
    Prima

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier 2 jongens die elkaar uitnodigen, haha. Dus ja, ze zijn op elkaars verjaardag feestje.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier zijn ze er wel altijd bij, maar de niet jarige houdt zich wel een beetje afzijdig. Gaat prima zo en ze vinden het allebei ook prima.

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier altijd er bij.

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier nog maar 1 feestje gehad, daar was de jongste ook bij, maar die sliep 's middags nog dus heel veel had ze niet meegemaakt. Dit jaar zal ze er wel bij zijn.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Bij mijn feestje werd er vroeger meestal een vriendinnetje van mijn zus gevraagd.
    En bij haar feestje een vriendin van mij.

Feestjes waren meestal voor 15 à 20 kinderen (film, theater, speeltuin, ...), dus dan valt 1 extra niet erg hard op.

13. Deliana

Deliana Niet meer actief

Dit jaar zonder zoontje gedaan, maar wil het eigenlijk gewoon aan de kinderen over laten.

Zoon vond het feestje met al die meiden maar stom, hij ging met oma wel zijn eigen feestje vieren :D (dus met oma gebak gehaald en ook patatjes gegeten;))

Deel Deze Pagina