Haj tienermoeders. Ik ben ook tienermoeder vaneen zoontje lorenzo die 3,5 maand oud is. En wat me nou zo leuk leek om als het wat mooier weer wordt een x soort van meting te houden met zijn allen naar strand met kids of parks tarsje. Ik weet niet wat julliej er van vinden maar omdat we allemaal nog jonger zijn allemaal beetje zelfde leefdtijd lijkt het me erg leuk om iets leuks onder elkaar te gaan doen in het voorjaar? wat vinden julliej er van? XX jaimy
lijkt me wel leuk maar ben 30 april uitgerekend... dus als het mei word ben ik of nog niet bevallen ( niet te hopen ) of ik heb me ukkie nog niet zo lang en dan waarschijnlijk nog last van bekkeninstabiliteit dus zal het niet worden voor mij
Voor mij dan begin mei, op z'n laatst! Eveneens vanwege te verwachten bekkenproblemen.. En ik kan dus ook niet een hele dag de dierentuin door ofzo hahahaha lopen is niet echt een succes.. Oh, en het moet wel in het weekend omdat ik een schoolgaande dochter heb..
I'me in to ! Voor mij zou het fijnste zijn op een zondag of evt in een vakantie dit ivm een eigen zaak.