Toen Leo net geboren was, heb ik van mijn schoonzussen een speciale speelgoedkist gekregen. De kist is met de afbeelding van zijn geboortekaartje beschilderd en het is onwijs-super-mooi geworden. Vandaag belde mijn schoonzus met het verhaal: Leo's kist staat op internet! Even kijken op de site van het bedrijf en ja hoor, daar staat-ie. www.hetkleinepaleis.nl Groet van Kiki
die is leuk zeg ik vind hem echt heel mooi zoiets plaatje heeft mijn broertje ook op zijn kaartje staan in iedergeval van dezelfde tekenaar (of hoe zeg je zoiets)
@samantha1986 Leuke plaatjes maakt die kunstenares he Maar laat me eens raden... jouw broer heeft een kaartje met een beertje met een papieren hoedje op en een rood gestreept truitje aan?
@Kiki ik heb het kaartje niet bij de hand maar het is een beertje die bij een rekje met kleertje zit zoiets in iedergeval liefs samantha
Zou ook wel erg toevallig zijn als het degene zou zijn die ik beschreef, da's namelijk het kaartje van mijn dochter geweest.
Wow ! Heel erg leuk zeg ! Hier in de buurt is ook zo'n leuke winkel waar je cadeaus kan laten maken, speciaal met de naam van je kindje erop. Ze hebben dan wel zelf vaste afbeeldingen van jongens en meisjes, maar echt heel schattig ! Een mooi aandenken is dat, zo'n cadeau ! Groetjes, Nikki F