Schoolarts en doktersassistente

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mimi83, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Daarom en er kunnen zulke kleine dingen verkeerd opgevat worden.

Buurvrouw kreeg te horen dat ze haar kinderen melk moest laten drinken omdat de meisjes beiden aangaven nooit melk te krijgen bij hun brood (toen dit gevraagd werd). Als de schoolarts hun dossiers na had gekeken had hij geweten dat beide meisjes lactose intolerant waren.

Mijn vriendin werd aangesproken op het feit dat ze haar zoon te weinig fruit te eten gaf.
    Schoolarts had aan hem gevraagd of hij wel elke dag fruit at. Zijn antwoord was nee alleen op woensdag want dan past oma op.

Ja alle andere dagen kreeg hij een appel/mandarijn/sinasappel en op woensdag nam oma aardbeien mee :D:cool:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.850
    113
    Hier ook hoor, maar goed, ik ben dan ook de enige moeder die zitverhogers meegeeft als ze een uitje met de auto hebben en ook de enige moeder die (bij de middelste dan) elke dag fruit meegeeft en de enige moeder die vaak water meegeeft naar school. Tja, ik blijf het wel doen.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

No way dat mijn kids alleen naar de schooldokter gaan.
    Mama gaat altijd mee. En dat weet school.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Pluk: daarom snap ik ook niet dat iemand zijn/haar kind alleen naar de arts laat gaan.

Ik ben niet gebeld dus het is alleen meten en wegen. Prima daar heb ik vrede mee en dan volgende maand naar arts ga ik uiteraard mee.

Nu weet ik niet of meten en wegen een maand van te voren met hard groeiende kleuters echt zo zinvol is maar goed dat moeten hun weten..

Deel Deze Pagina