Schoolbeker

Discussie in 'De lounge' gestart door wondertjenr3, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja het is zover... Mn lieve kleine meisje gaat in november naar de basisschool...
    Nu moeten ze 2 drinkbekers meenemen voor in de kleine en grote pauze, want pakjes doen ze ivm milieu e.d. niet.

Nu is mijn vraag:
    Welke schoolbekers lekken niet? Kan nog herinneren in mn stage tijd dat veel kindjes een lekkende beker hadden.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De enige die bij mij echt werken zijn de Mepal bekers.
    www.mepal.com

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Heb de bekers van de zeeman (hebben een draaidop).
    Ze zijn van cars, disney of princess. Ik heb er intussen al stuk of 15 (2 kindjes die 2 bekers moeten meenemen elke dag en niet elke dag een vol afwasmachine)
    Ik vind ze heel handig voor zoontje, maar die kan ze wel zelf opendraaien natuurlijk en ik heb er nog nooit ongelukjes mee voorgehad.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ze ook van Mepal, ideaal.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik moet zeggen dat ik niet eens aan de bekers ben begonnen... ik geef 2 pakjes mee. Je kon bij ons op school trouwens ook schoolmelk doen, is dat misschien ook bij jou?

6. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee helaas niet en pakjes mogen niet...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier een beker van mepal en een beker van de zeeman. Met beiden geen problemen.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hier een mepalbeker. Nog nooit lekkage gezien.

9. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nou denk dat ik dan maar voor de mepal bekers ga!

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben die met een dopje, wat ze zelf kunnen indrukken. Is heel makkelijk en er hoeft niks aan gedraaid te worden.

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb gewoon een flesje in de winkel gekocht. Spa blauw met zo'n tuitje er op. Lekker makkelijk, goedkoop en lekt niet...

12. tulip

tulip Niet meer actief

Even informeren of die bekers met zo'n "tuitje/dopje" wel mogen. Op sommige psz en scholen mogen die niet, omdat een gewone beker veel beter voor de mondmotoriek zijn en die andere willen ze niet stimuleren.

13. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ja die hadden wij ook, leek me ook heel makkelijk... Nou, na 4 maanden werkte dat systeem niet meer :( ging steeds los. Nu maar eens een action beker proberen..

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook één gehad, vd Efteling, maar die dingen bestaan uit meerdere delen en er komen snel van die vieze zwarte spikkeltjes op dat rubbertje aan de binnenkant. Kan het moeilijk uitleggen, maar vond het een gedoe steeds met schoonmaken.

Hier gewoon vd blokker (van die natuur bekers met dolfijnen erop), draaidoppen en van de hema. Werkt prima.

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb gekeken op de school waar zoontje heen gaat kan der nix terug vinden over wat ze mee mogen en wat niet

16. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    o, ja en hun naam erop schrijven met stift want er zijn zoveel dezelfde!!

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Raar, hier is die mepal beker inmiddels al een jaar oud en werkt nog steeds prima.

Je kan alle onderdelen uit elkaar halen in de vaatwasser stoppen hoor, voorkomt een hoop gedoe :)

Hier dus ook een mepal beker met een 'rietjes' systeem. Erg fijn, kunnen ze niet knoeien tijdens het drinken. En hier staat ook de naam met watervaste stift op aan de onderkant :);)

18. Heb zelf action bekers. en na 4 jaar nog steeds lekvrij. mepal had ik broodtrommels van maar die gingen snel stuk, dus vanaf nu dat ook gewoon maar bij de action.

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik heb hier voor de kids gewoon een beker met schroefdop, voor Samira van Hello Kitty (Blokker) en Justin heeft Cars (Bart Smit). Deze bekers lekken niet.

Deel Deze Pagina